środa, 16 maja 2018

Wymianka wiosenna

Na którą zapisałam się na blogu Katarzyny


A dziś mogę się już pochwalić co otrzymałam.
Ale zanim do tego dojdę to jak zawsze na początku
upominek jaki ja wysłałam do Kamili J


********************************

A teraz upominek jaki ja dostałam od Alinki
A znalazłam w nim uroczą karteczkę


Coś dobrego. Co prawda batonik i ciasteczka przyszły
trochę sfatygowane, ale to i tak nie uchroniło ich od zjedzenia :)


Dalej był prześliczne wieszaki i to w kolorach idealnie
pasujących do kolorów moich wieszaków jakie już posiadam.


I super przydasie


Alinko kochana jeszcze raz Ci bardzo gorąco dziękuję
za te wszystkie śliczności, a Katarzynie za zorganizowanie
wymianki. Już czekam na jej letnią odsłonę :)

19 komentarzy:

  1. Córeńko! Pięknie się wymieniłyście - Spokojnej nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymiana, prezenty bardzo trafione.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana wzmianka :) Śliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę - wymianka udana! Super upominki i z Twojej strony i ze strony Alinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana wymianka, bardzo fajne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenciki poleciły w obie strony , wieszaczki to moje ulubione ostatnio :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wieszaki są po prostu...rewelacyjne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna wymianka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana wymianka, Lidziu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna wymianka. Upominki wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie sie wymienilyscie a wieszaki ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczuszki pełne skarbów:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prezenty
    dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)