sobota, 26 maja 2018

Fotograficzny alfabet - B

Kochane moje, na literkę A aż 12 z Was zrobiło zdjęcia.
A w tym tygodniu mało, że żadna z Was nie zrezygnowała, to jeszcze
znalazła się dodatkowa chętna osóbka do robienia z nami zdjęć :)
Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jak mnie cieszy.
Bardzo Wam za to dziękuję i mam nadzieję, że tak będzie dalej.

Wiem, że zabawa zahaczy o wakacje, więc gdybyście wyjeżdżały,
a mimo to chcecie się ze mną bawić, to po prostu zróbcie zdjęcia
wcześniej i mi je wyślijcie, a ja w odpowiednim tygodniu je wstawię.

Ale dość gadania, czas na pokazanie Waszych zdjęć na literkę



Moje zdjęcia wyglądały tak:

A poniżej Wasze wraz z punktacją za nie.
I jak poprzednio proszę, żeby każda z Was sprawdziła swoje
punkty czy się zgadzają, w razie pomyłki dajcie mi znać proszę.

Świat według Basi

Bogusia M

Lucyna

Krysia

El.

Renia

Agata Baran

Kgosia

Monika ML

Karolina

Reszka

A.M.S.

Splocik

I punktacja ogólna za literkę B


*********************************

W moje zdjęcie udało się trafić tylko raz, Agatko gratuluję!
Ilonko kochana, za boisko nie straciłaś, ale gdybyś jednak
wybrała blok, miałabyś 5 punktów dodatkowych, ach.... :)

Nawet nie wiecie jaką mam radochę oglądając Wasze zdjęcia.
Mam wrażenie że nieźle nad nimi kombinujecie, co by tu zrobić, żeby się zdjęcie
nie powtórzyło... ja bym na biletomat czy bigownicę nie wpadła, a Wy tak
i to nawet w kilka osób. A już biustonosz rozbawił mnie do łez.
Ale przecież wszystkie chwyty są dozwolone, byle by tylko się udało :)

To teraz zapraszam na kolejną literkę, tym razem jest to


Kategorie niezmiennie te same, regulamin znajdziecie tutaj.
Zdjęcia na literkę C proszę wysyłać do piątku 1 czerwca do godziny 23:00

Tymczasem moje zdjęcia będą wyglądały tak


22 komentarze:

  1. Różnorodność pomysłów jest niesamowita!
    A przy okazji nawet można się dokształcić - nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak bigownica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Echhh... No to źle pokombinowałam ;)
    Ach te wahania ;) Blok wydawał mi się zbyt pospolity...sądziłam,że będzie miał więcej trafień ;) Stawiałam,że pokażesz nam balkon ;) Już do mamy chciałam lecieć zrobić fotki balkonu,ale była dziś poza domem...a ja niestety bezbalkonowa :( Super zabawa i to liczy się najbardziej ;) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.Jestem w trakcie pisania posta...Lidziu czy można zapożyczyć od Ciebie Twój kolaż naszych zdjęć ? Pisałam maila też ...

      Usuń
    2. Ilonko, jasne że ta śmiało korzystaj z tych zdjęć. Ty czy inne dziewczyny jak coś potrzebujecie to nie pytajcie tylko kopiujcie je do siebie na blog :) Wczoraj tak mnie bolała głowa, że tylko wstawiłam wyniki i poszłam spać, więc już nawet nie doczytałam Twojego pytania. A wiesz, że rzeczywiście miał to być balkon, ale w końcu stanęło na bloku :)

      Usuń
  3. Córcia! Wspaniałe zdjęcia, Cieszę się że tym razem z nikim nie powtórzyłam zdjęcia, Ty masz radochę, ja również kombinując co by tu zrobić, Jednym słowem Fajnie się bawimy - Spokojnej nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki... wpadam tu, bo i ja się dobrze bawię oglądając Wasze fotki. Kwiatek bodziszek to dla mnie nowe / piekny jest /. A to z dynamitem... czy to domowy budzik?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej dzisiaj zaskoczył bojownik. Brawo dla wszystkich za kreatywność.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowość Dziewczyn nie zna granic :) Świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki a ja pierwotnie miałam w planach blok a mam biletomat bo myślałam ze nikt nie będzie miał

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam ogromną radochę ☺. Szczerze mówiąc, nie zwracam uwagi na punkty, co więcej, myślałam, że bratków będzie więcej ☺. Fajnie się ogląda zdjęcia innych Dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu czmychnij na Zacisze wyśnione tam czeka niespodzianka Wielkie Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!
    ja łapię się na tym, że w swoim otoczeniu stale szukam rzeczy, których zdjęcia mogłabym wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jakie świetne skojarzenia mają fotografujące osoby. Gratuluję wszystkim wspaniałych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha ale jazda. Ciesze sie z wygranej w tym tygodniu. Balon wybrałam tylko ze względu na fajne zdjecie Hihi i prosze takie trafienie :) jak byłam z maluchami na dworze myslalam nad kolejnymi literkami, zabawa świetna ;) dzieki Lidziu no i miłej niedzieli zycze :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajna zabawa! Koleżanki są bardzo pomysłowe. Z przyjemnością będę podglądać kolejne literki. Miłej niedzieli Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała zabawa Lidziu. I jaka kreatywna

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, podziwiam kreatywność dziewczyn. Ciekawe co wymyślicie na literkę C.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to wymyśliłaś. Ja dzisiaj miałam trochę czasu, więc przeczytałam na blogach miesięczne zaległości.Skompensowany alfabet jest jeszcze ciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy można sie dołączyć w trakcie trwania zabawy? Bardzo fajny pomysł z tymi fotkami według alfabetu.Może wkońcu mnie to zmotywuje do systematyczności na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak, można dołączyć kiedy tylko ktoś ma ochotę. Gorąco zapraszam :)

      Usuń
  18. Super zdjęcia :) Pomysły dziewczyn rewelacyjne ! Ciekawe co wymyślicie na kolejną literkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie dziewczyny kombinują :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)