środa, 23 maja 2018

Kolejne notesy

Bo jakoś tak się ostatnio u mnie złożyło, że kilka ich powstało.
Pierwsze, które dziś pokażę powstały dzięki inspiracji na blogu Diy


Już od dawna miałam leżeć kawałki zdobycznych materiałów
w domu  i pewnie leżałyby tak jeszcze długo, długo....
Ale ta zabawa zmobilizowała mnie do zrobienia z nimi czegoś.
I tak powstały właśnie te dwa notesy.


******************************

Z kolei ten notes, dostałam w prezencie od Jadzi już spory czas temu.
Cały czas się zastanawiałam jak ja mam go sobie ozdobić?


Z pomocą przyszła mi zabawa u Splocika.
Ponieważ to haft na jedno z przysłów ozdobił mi okładkę :)


W tym miesiącu do wyboru były następujące przysłowia:

1. Pankracy, Serwacy i Bonifacy - źli na ogrody chłopacy.
2. I żółw się spieszy czasem, ale między żółwiami.
Przysłowie z żółwiami wydaje mi się łatwiejsze i prościej mi było
znaleźć do niego wzór. Praca już wykonana, ale ją zobaczycie
dopiero za kilka dni. Dziś będzie haft na przysłowie pierwsze. 
 Nie mam zielonego pojęcia jak ci trzej goście wyglądają.
Zresztą nawet jakbym wiedziała to i tak bym ich raczej nie haftowała.
Wyhaftowałam za to takie trzy stworki, które mają być ich symbolem.


I jako, że są to "źli na ogrody chłopacy", to dlatego mają różki.
Haftem dodatkowym w tym miesiącu są węzełki, których ja osobiście
robić nie lubię, jakoś zawsze mi one wychodzą takie jakieś krzywe.
Ale jak mus, to mus i u mnie są takie malutkie węzełeczki ukryte na serduszkach.


A cały notes prezentuje się tak :)

29 komentarzy:

  1. Ale świetny jest ten haft :D Świetne notesy Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notesiki ,śliczna rameczka do tego haftu !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha :)) Toż to święci byli, a Ty żeś im rożki przyprawiła Lidziu :)) Ale masz rację bo to źli ogrodnicy, wszak kto lubi przymrozki w maju? :D Urocze te stworki, a Twoje notesy są obłędne! Ta ramka wykonana na szydełku fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja przysłowia. Wykorzystanie haftu super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe notesy, a hafcik uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe notesy, a harcik ze złymi kolesiami budzi uśmiech i sympatię ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne notesy, ale ogrodnicy wymiatają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne notesy, Lidziu!
    A stworki są odlotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft jest ekstra!!! A notesy pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notesy świetne, ale ogrodniczy - ekstra! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne notesy Lidziu, a interpretacja "zimnych ogrodników" świetna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie oprawilas notesy a hafcik przeuroczy , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie zinterpretowałaś przysłowie! Tacy ogrodnicy mimo że z rogami, jakoś mi nie straszni;) Notesy rewelacyjne!
    Buciaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne notesy Lidziu.:) Szczególnie podobają mi się dwa pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Notesiki wyszły genialnie - pięknie je ozdobiłaś:-) Jest mi bardzo miło że nasza zabawa w DIY zmobilizowała Cię do zrobienia użytku zarówno z kawałków jeansu jak i z notesików, które czekały na swoje pięć minut. Dzięki za wspólną zabawę i świetną inspirację. Pozdrawiam cieplutko. Inka-art DT DIY :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne notesiki Lidziu. Nic tylko wziąć je do ręki i zapełniać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jak ja lubię takie recyklingowe rozwiązania :)
    Piękne Lidziu dżinsowe notesiki stworzyłaś :)
    A ten od Jadzi równie pięknie ozdobiłaś :)
    Super ten hafcik :) Ściskam mocno i całuję :)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, świetne notesiki - super pomysł na wykorzystanie starych dżinsów. Bardzo podoba mi się Twoja wizja trzech ogrodników.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne notesy! Pomysł z dżinsowymi okładkami jest super! Może kiedyś i ja taki notes sobie zrobię:)
    Buziaczki Lidziu zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bomba. Szczególnie te dżinsowe notesy przypadły mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te okladki, u mnie tez jedna czeka na zrobienie, ale ja czekam na wene.

    OdpowiedzUsuń
  22. Córeńko! Piękny hafcik i Cudowne notesy - Miłego wieczoru buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne notesy, a już ten hafcik jest przeuroczy i kiedś też go sobie wyszyję:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantatsyczna interpretacja przysłowia :) świetne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka pomysłowa interpretacja przysłowia!
    Fajne notesy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jacy fajni zimni ogrodnicy :-) Dżins plus koronka - to lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała inspiracja. Już ją widziałam w zeszłym roku, ale miło odświeżyć sobie pamięć.
    Dziękuje za podzielenie się pomysłem na wykorzystanie starych ubrań. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)