sobota, 19 maja 2018

Fotograficzny alfabet - A

Na początku chcę podziękować Wam serdecznie
za wzięcie udziału w mojej zabawie.
Zawsze jest ten strach, że może nikt się nie zgłosić,
ale jak się okazuje na Was zawsze mogę liczyć :)

Pierwsze koty za płoty i zdjęcia na literkę A zostały już zrobione


Na początek zdradzę Wam jakie ja zdjęcia zrobiłam.
I która z Was już cieszy się na dodatkowe punkty :)


*******************************

To teraz przejdę do Waszych zdjęć.
Wstawiane będą zawsze według kolejności jakie do mnie przychodziły.
Na każdym zdjęciu jest napis (taki jaki mi podałyście) czego to jest zdjęcie.
Zawsze będę je opisywać w liczbie pojedynczej.
A pod zdjęciami każdej z Was od razu umieszczę punktację.

Dla pewności przeliczcie po mnie zawsze, jestem tylko człowiekiem i też mogę się pomylić.
Wystarczy, że każda z Was sprawdzi poprostu swoje punkty czy się zgadzają.

****************************** 


Świat według Basi

Agata Baran

Renia

Kgosia

Bogusia M

El.

A.M.S.

Karolina

Lucyna

Raeszka

Monika ML

********************

Jako, że dziś jest pierwszy raz, więc wytłumaczę skąd te punkty się wzięły:

Arbuz powtórzył się 3 razy , więc te osoby, które go zrobiły mają odjęte po 3 punkty
Ananas powtórzył się 2 razy , więc te osoby, które go zrobiły mają odjęte po 2 punkty
Akacja powtórzyła się 2 razy , więc te osoby, które ją zrobiły mają odjęte po 2 punkty
Aloes powtórzył się 2 razy , więc te osoby, które go zrobiły mają odjęte po 2 punkty
Azalia powtórzyła się 3 razy , więc te osoby, które ją zrobiły mają odjęte po 3 punkty
Araucaria powtórzyła się 2 razy , więc te osoby, które ją zrobiły mają odjęte po 2 punkty
Agrafka powtórzyła się 4 razy , więc te osoby, które ją zrobiły mają odjęte po 4 punkty
Autobus powtórzył się 3 razy , więc te osoby, które go zrobiły mają odjęte po 3 punkty
Afisz powtórzył się 2 razy , więc te osoby, które go zrobiły mają odjęte po 2 punkty
Apteka powtórzyła się 2 razy , więc te osoby, które ją zrobiły mają odjęte po 2 punkty

A jeżeli chodzi o moje zdjęcia, to udało się trafić w aż trzy:
aparat, ananas i asfalt. Te osoby, które w te zdjęcia trafiły otrzymały
dodatkowo po 5 punktów. I tak to właśnie będzie co tydzień wyglądać :)
Punktacja ogólna za literkę A wygląda tak:


Jednak dzisiejsze wyniki jeszcze o niczym nie świadczą,
to się na pewno jeszcze nie raz zmieni, w końcu tyle literek przed nami...

Już teraz widzę, jak fajnie próbujecie kombinować ze zdjęciami.
Sama się przy tym też świetnie bawię, myśląc jakie zdjęcie zrobić, żebyście
w nie nie trafiły.  Jak widać w tym tygodniu jakoś słabo mi się to udało :)


***************************************

A tymczasem od jutra aparaty w dłoń i szukajcie wszystkiego na literkę B
Kto chętny się do nas dołączyć gorąco zapraszam :) 

Kategorie niezmiennie te same, regulamin znajdziecie tutaj.
Zdjęcia na literkę B proszę wysyłać do piątku 25 maja do godziny 23:00

A moje zdjęcia wyglądają tak :)
 

20 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać tych wszystkich zdjęć ;)
    Moje były robione na szybko,na ostatnią chwilę,więc bez wielkiego WOW jeśli chodzi o wyjątkowość :( Ciekawa jestem pomysłów innych blogowych koleżanek ;) Pozdrawiam Lidziu :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słabo wypadłam :(
      Ale zabawa naprawdę przednia :)
      A miałam aparat sfotografować zamiast agrafki he he ;)
      I amfiteatr koniński też już prawie szłam obfocić...i autobusy też miałam...he he ...ale te i tak by się powtórzyły :(
      Super ubaw :) Ale zabawę wymyśliłaś !!!
      No to teraz B na tapecie ;)
      Dobrej nocki Lideczko :)***

      Usuń
  2. Kapitalna zabawa... trzeba tylko poprawić czeskie błedy w nazwach / aerozol i areator /. Aż mi siebie żal, że nie mam czasu się z Wami bawić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za spostrzegawczość. Aerozol już poprawiony, a jeżeli chodzi o areator, to tego na zdjęciu nie ma jest tylko agregat uprawowy i on jest dobrze podpisany :)

      Usuń
  3. Fajne i pomysłowe zdjęcia! Podziwiam Cie Lidziu za to skrupulatne przeliczanie.
    Ja niestety działam jak silnik na najwyższym biegu, ciekawe kiedy się zatrę;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie faajje zdjęcia lecę robić kolejne

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się fajnie bawicie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidio, robisz przeogromną pracę przy tej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa :) Na pewno będę zaglądać żeby zobaczyć pomysłowość Dziewczyn w robieniu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogłam się doczekać tego pierwszego posta, byłam ciekawa formy prezentacji i podsumowania. Świetnie to wymyśliłaś :)
    Nie myślałam, że aż tak się zaangażuję w taką prostą przecież zabawę. Poszukiwanie tematów okazało się dla mnie największą przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia! Ale Świetna zabawa, Aż trzy moje zdjęcia się powtórzyły, słabo kombinowałam :-), No nic trzeba dalej myśleć, Ja już tylko zdjęciami żyję, Literka "B" przed nami trzeba zacząć zdjęcia - Miłego Dnia, Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawa wielkie dla kreatywnych dziweczyn. A dla Ciebie, Lidziu, buziaczki (wprawdzie mocno zakatarzone ale szczere:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna zabawa :) Będę kibicować i trzymać kciuki za dziewczyny, żeby zawsze trafiały w Twoje zdjęcia - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo dla wszystkich!
    Ja zagapiłam się i zapomniałam wysłać, ale widzę, że u mnie powtórzyłby się tylko album. Zdjęcia pokażę u siebie.
    Trudno, jak nie zapomnę, to będę się bawić :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawa jest naprawdę super, nie dość, że częściej zabieram aparat i czuję się trochę jak turystka, co szczerze mnie bawi, to oglądając nasze zdjęcia naprawdę cieszyłam się jak dzieciak ☺.
    Dziękuję, Lidko.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie się bawicie,szkoda że u mnie z czasem tak krucho

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja kombinowałam ze zdjęciami :).

    Fajne tabelki zrobiłaś :).

    Wiesz, że pierwotnie też miałam ananasa :).

    Fajnie jest być pierwszą :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Agi :) fajnie npodglądać jakie zdjecia wymyslily dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaję, świetną zabawę wymyśliłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidko, Ty to masz głowę - pogubiłabym się w tej punktacji. Zdjęcia ciekawe, czekam na kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)