niedziela, 12 lipca 2020

Abecadło z igły spadło

Ania wraz z Olą prowadzą hafciarską zabawę

Zabawa polega na haftowaniu wzorów, które Ola sama projektuje.
Do wcześniejszych wzorów się nie zgłaszałam, bo choć były bardzo fajne
to ja nie miałam gdzie ich powiesić. A robić "do szuflady" to nie lubię.
Ale gdy zobaczyłam ten wzór z uśmiechem, nie mogłam mu się oprzeć :)

Lubię się uśmiechać,często to robię, taka ze mnie radosna dziewczyna :)
Lubię się też uśmiechać do innych, wedle zasady "uśmiech rodzi uśmiech".
Z uśmiechem na twarzy znacznie łatwiej się żyje, więc uśmiechajmy się często!


Jak widać powyżej haft jest już gotowy i powędrował w antyramę.
A ponieważ również ozdobi mój balkon, to ozdobiłam go do kompletu.
Trochę piankowych kwiatów, kilka zielonych listków i mam obrazek gotowy.


A tutaj już wisi na swoim miejscu.
Teraz za każdym razem gdy usiądę na balkonie i spojrzę przed siebie
to będę widzieć ten obrazek i na pewno się uśmiechnę, bo jakżeby inaczej  :)

Kochani uśmiechajcie się do świata,
bo wtedy świat uśmiechnie się do Was :)

Aniu podlinkuje ten post później, bo nie ma mnie teraz w Gdańsku.

27 komentarzy:

  1. O tak, zgadzam się Lidziu - uśmiech to najlepsze lekarstwo i potrafi zdziałać cuda! Szkoda, że teraz tak mało osób uśmiecha się. Wspaniale zagospodarowałaś hafcik! Musisz mieć kochana piękny balkon. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym obrazkiem. Dużo uśmiechu, Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomysł z tym obrazkiem. A i wykonanie bardzo urokliwe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu jestem zauroczona tym haftem . Pięknie wyszyty a już jego wykończenie i zagospodarowanie to mistrzostwo świata. Na tej ścianie balkonowej wśród zieleni wygląda rewelacyjnie !!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że do zabawy można zapisać się w każdym momencie :), ja też nie lubię robić do szuflady dlatego Cię rozumiem. Widzę, że znalazłaś miejsce na ten obrazek. Tak sie zastanawiam patrząc na niego czy na tym balkonie nie zawilgotnieje od deszczu, co prawda balkon widzę masz dosyć zabudowany. Ale i tak bym sie bała o obrazki, jak Ty sobie z tym radzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do miejsca, w którym wiszą moje obrazki deszcz nie ma szans się dostać, nawet słońce tam nie dochodzi. Powieszone są w najbardziej osłoniętych miejscach. Wiem, że prędzej czy później obrazki i tak wyblakną, czy w jakikolwiek inny sposób ulegną zniszczeniu, ale wtedy będzie okazja wyhaftować nowe i dzięki temu znów zmienić troszkę wizerunek balkonu :)

      Usuń
  6. Haft cudny, bardzo radosny. W Twoim wykonaniu zachwyca wykończeniem :-) Pięknie mu w tej zieleni na balkonie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmiech to zdrowie, racja Lidziu a praca swietna!!! Fajnie ze ozdabiasz tak swoj balkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż usilnie próbuję się uśmiechać,ale coraz mniej mi do śmiech:)))Fajna zabawa w cytaty:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Milá, pekná a múdra výšivka :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. również lubię wszelkie optymistyczne formy! należy się uśmiechac i myśleć pozytywnie, wtedy żyje się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne hasło i masz rację, trzeba się uśmiechać, choć niezawsze jest to łatwe... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik, pięknie go oprawiłaś i prezentuje się super wśród zieloności na balkonie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, jaki radony, pozytywny i pełen dobrych emocji jest ten obrazek. Masz śliczny balkon.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny obrazek Lidziu. Miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny hafcik wspaniale się prezentuje i taką pozytywną energię wysyła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda taki obrazek wśród zieleni:) Wspaniale wyszło Lidziu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. niech uśmiech nie znika z twojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny obrazek.. i podoba mi się jako ozdoba balkonu:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten wzorek! Piękny obrazek zmajstrowałaś. Lidziu, masz wspaniałe spojrzenie na życie, bądź zawsze radosna :) Przesyłam ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Lideczko! Świetnie wyszyty,oprawiony i ozdobiony hafcik !!! Super prezentuje się na Waszym cudnym balkonie. A uśmiech zawsze w cenie :) Przesyłam moc buziaków wraz z uśmiechem oczywiście 😉😊😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny hafcik! Ja jeszcze się nie zabrałam:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki świetny pomysł rewelacyjna oprawa i miejsce

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu, twoje pomysły są niedoścignione. Na takim balkonie przyjemnie będzie się siedziało 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Od razu buzia się śmieje :)
    Przesyłam moc uśmiechów

    OdpowiedzUsuń
  25. Też jestem zwolenniczką wysyłania Eksperymentalnych Sygnałów Dobra do kogo się tylko da. Obrazek piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyśmienita praca super haft

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)