środa, 8 lipca 2020

Roczny kocyk pogodowy - Lipiec

Minął kolejny miesiąc i przyszedł czas na pokazanie
postępów w moim rocznym kocyku pogodowym.

Nastały w końcu cieplejsze dni, więc i mój kocyk zmienił kolor.
Z zieleni weszliśmy w kolory żółte. Jedynie zimy mi brakuje do kompletu,
żeby na tym kocyku znalazły się też i odcienie brązu. Może się uda pod
koniec roku. A tymczasem mój kocyk prezentuje się tak:

Natomiast okładka tak, tutaj same niebieskości więc dużych zmian nie będzie.

*************************

A ja Wam jeszcze pokażę takie małe skromne serduszka jakie
wykonałam dla bliskich mi osób. Pierwsze powstało na rocznicę ślubu.


Drugie natomiast powstało na wymiankę kawową.
Z kawałka filcu wycięłam dwa serduszka

Okleiłam w koło koronką

Z tyłu przyczepiłam tasiemkę do zawieszenia

Obie części razem skleiłam i ozdobiłam kwiatuszkami

A potem jeszcze kawą i koralikami :)

22 komentarze:

  1. Nadal u Ciebie aktywnie, mocy na przybywa a i serduszka urocze powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu kocyka i okładki coraz więcej,a serduszka piękne!!! Oczywiście bardzo kreatywnie u Ciebie kochana 😊
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne serduszka Lideczko i jak zwykle pomysłowe:-)
    I wiesz, mam nadzieje że jednak Twój kocyk będzie miał dużo żółtego;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serca piękne 😍 kawowe serce będzie pięknie pachnieć 😍😍😍
    Kocyki Extra

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam kocyk temperaturowy Lidziu! Brawa za wytrwalosc !!! A serduszka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. serducha bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie inspirujesz Lidziu! Znowu cuda widzę:))) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tez powstanie pod koniec roku? - jestem ciekawa.
    A serduszka są urocze, Lidziu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu super się te kocyk prezentuje, fajne kolorki wybrałaś. A serduszka jak zwykle bardzo pomysłowe, a to kawowe szczególnie wpadło mi w oko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne serduszka Lidziu.:) Jak zawsze sporo się u Ciebie dzieje. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, serca mnie ujęły, wszystkie, bo każde inne. Jednak to z 45 bliskie jest mojemu sercu. Właśnie w tym miesiącu obchodzimy z Pawłem 45 lecie małżeństwa:) Nawet był pomysł wyjazdu do Gdańska, ale jeszcze nie wiemy!
    Buziaczki kochana i dla Marcina też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, śliczne te serduszka, uwielbiam taką pomysłowość i kreatywność! A kocyk wygląda kolorami i kwadracikami jak z minecrafta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoja kreatywność ☺️

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe serduszka, patrząc na kocyk prezentuje się coraz piękniej.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prace ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki fajny pomysł z kawą i serduszkami :) Ale u Ciebie zawsze jest kreatywnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i pomysłowe serduszka. Obdarowani na pewno byli zachwyceni.
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serduszka :) Coraz bardziej ciekawie wyglądają te nasze kocyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocyk wygląda pięknie, a serduszka są cudne :DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda nas nie rozpieszcza co będzie widać i na kocyku i okładce że weszliśmy w jakąś monotonie klimatyczną ;) Śliczne serduszka stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze będzie ocieplenie i przerwie kocykowo-okładkową monotonię. Serca piękne, zwłaszcza to kawowe :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)