środa, 22 lipca 2020

Kolejne chwalenie się :)

No tak wychodzi, że co jakiś czas mam się czym pochwalić.
Teraz znów mi się trochę nazbierało, więc Wam pokażę, a co :)

Na początek pochwalę się wyróżnieniami.
Pierwsze z nich dostała moja koronawirusowa kartka

************************

Drugie natomiast moja gwiezdna poduszka

************************

A jako trzeci został wyróżniony mój ognisty notes

Za niego dostałam taki super prezent

**************************

Wzięłam też udział w wakacyjnym blog-hop 

Jaka była moja ogromna radość, gdy Bogusia mnie wybrała do nagrody.
Same fantastyczne rzeczy od Niej otrzymałam, popatrzcie. 

*******************

I na koniec jeszcze jeden prezent, za inspirację na urodziny Szuflady

I znów przeogromna radość, gdy się okazało, że moja praca spodobała
się Dianie, a za to dostałam taki wspaniały prezent od Niej

Dziękuję Wam bardzo Diano, Bogusiu, Martusiu i wszystkim tym,
którzy mieli wpływ na to, że moje prace zostały wyróżnione.
Dla mnie to zawsze bardzo wiele znaczy i sprawia tyle radości,
że nie sposób opisać :) Buziaki gorące dla Was wszystkich przesyłam!

29 komentarzy:

  1. Gratulacje Lidziu! W pełni zasłużone upominki i nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, wielkie gratulacje a prezenciki nagrody otrzymałas wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, Twoje prace są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Lidziu. Wcale mnie to nie dziwi, że Twoje prace są nagrodzone. Wszystko zawsze pięknie zrobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj! Jakie wspaniałe nagrody otrzymałaś Lidziu. Gratuluję!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prezenty i nagrody zasłużone i piękne, ale ta papuga! Cudo!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu wyróżnień - super! Fajne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, w życiu nie dostałam tylu nagród- jesteś niesamowicie kreatywna, Twoje pomysły zawojowały nasz blogowy świat- wielkie gratulacje!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super pomysły ,więc tylko pogratulować nagród :)
    Ja się chyba też trochę pochwalę zbiorczo;) za jakiś czas.. czekam na jedną przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ogromnie, tworzysz przepięknie i tak oryginalnie, nie dziwie się, że tylu ludzi Cię ceni. :))) Cudowne prace, cudowne upominki, cieszę się razem z Tobą!!!! Pozdrawiam cieplutko, miej bardzo miły dzień. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Lidziu wspaniałych prac i wspaniałych wyróżnień.
    Tulaski Lidziu 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję, Lidziu. Zasłużyłaś na te wyróżnienia.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie Lidziu.:) Gratuluję całym sercem i ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace tworzysz Lidziu i piękne wyróżnienia dostałaś - serdecznie Ci gratuluję.
    Pozdrawiam bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu dla Ciebie brawa na stojąco :) piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja zawsze powtarzam,że Ty zdolna dziewczynka jesteś:))i te nagrody to jak najbardziej zasłużone:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu wielkie gratulacje, nagrody cudne i w pełni zasłużone, brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo 🤗
    Za piękną prace należy się nagroda 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Kochana w pełni zasłużyłaś na te wszystkie wyróżnia i upominki. Gratuluję ☺️

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Lideczko wyróżnień i tych wszystkich cudownych nagród!!! Twoja kreatywność i super pomysły zostały zauważone i docenione !!! Super!!! Buziaczki Kochana 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję , gratuluję!!! Same cudowności Lidziu dostałaś. Brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze! Gratulację! Życzę kolejnych sukcesów w takim razie!

    Zapraszam do mnie:
    http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudności ale sie nalezy Tobie Lidziu, gratulacje:) ciesze sie z Toba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ! Piękne prace przygotowałaś, więc nie dziwiota, że wygrałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo gratuluję! Masz głowę pełną pomysłów to i zasłużone nagrody :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Lidko :-) Prace robisz piękne i pomysłowe, to nic dziwnego, że zostały nagrodzone.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidziu gratuluje wygranych :) przepiękne prace tworzysz to i wspaniałe wyróżnienia muszą być :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)