środa, 1 lipca 2020

Wyzwanie czytelnicze - podsumowanie Czerwca

Nie wiem dlaczego, ale czerwiec przeleciał mi zdecydowanie za szybko.
W ogóle miałam wrażenie, że na wszystko mam mniej czasu i na prawdę
musiałam się sprężać, żeby nadążyć ze wszystkim co miałam do zrobienia.

Stwierdziłam, że w lipcu wezmę udział w ograniczonej liczbie zabaw, to znaczy
tylko w tych stałych zabawach, ale czy wytrwam w postanowieniu to nie wiem :)
Ale muszę w końcu ogarnąć rzeczy dla siebie. Chcę skończyć metamorfozę
balkonu, a boję się że jak tak dalej pójdzie, to zanim go skończę padną mi już
wszystkie kwiaty, a rośliny stracą liście. A chciałam dla Was zrobić zdjęcia całości :)

No ale o tym kiedy indziej, a dziś pora na kolejne podsumowania czytelnicze.
W czerwcu obowiązywały nas literki

Ja w tym miesiącu znów mam całkiem ładny wynik, bo aż 10 książek.
Jednak z literkami słabo. U nas nie można wejść do biblioteki, a strona internetowa
jest "straszna" i ciężko sobie znaleźć coś pod wytyczne. Robię więc tak, że proszę
Panią, żeby podała mi pierwsze 3 książki jakie złapie, jak nie czytałam to biorę i już.

*****************************
Kto już jest gotowy ze swoim podsumowaniem, to zapraszam do wklejania
linków w komentarzu. Linkujemy do 3 lipca. A 4 lipca wieczorem zajrzyjcie
tutaj jeszcze raz. Podam Wam wtedy punktację jaką zdobyłyście za przeczytane
 książki, a także wylosuję osobę która dostanie ode mnie zakładkę. Zapraszam :)
W poprzednim miesiącu zakładkę ode mnie dostała Agula

Miłego czytania w lipcu życzę, a dalsze literki są następujące:

Lipiec
Jakie będą literki na lipiec? Bardzo proste.
W lipcu są Wakacje, jest to Czas Urlopów i to są nasze wytyczne.
WCU

Sierpień 
W sierpniu wciąż trwają wakacje. W tym roku wiadomo są one inne od lat poprzednich,
ale wyobraźmy sobie chociaż że je spędzamy w Górach, na Plaży czy Za granicą.
 GPZ

***************

Zanim przejdę do punktacji, to jeszcze dwa słowa.
Agula i Ana, obie zalinkowałyście swoje podsumowanie już po terminie.
Ale ponieważ w ogóle podpięłyście link i zdążyłyście to zrobić zanim ja
podliczyłam punty, to uznam Wam te linkowania, ale tylko do punktacji rocznej.
To znaczy że dziś w losowaniu zakładki udziału brać nie będziecie. To taka też, na
przyszłość, informacja dla Was wszystkich, gdyby jeszcze komuś się to zdarzyło.

Karolinko, Ty napisałaś u siebie że w przyszłym miesiącu wyjeżdżasz.
Jeżeli uda Ci się jakoś podlinkować to byłoby super, jeżeli nie to wyślij mi chociaż
maila z przypomnieniem (mam nadzieję, że będziesz mieć jakiś dostęp do internetu?),
to wtedy też Cię podliczę, a zalinkujesz już po powrocie. Tylko proszę przypomnij
mi się, bo ja mam za dużo rzeczy na głowie i sklerozę więc zwyczajnie zapomnę :)


 A tutaj ju z Wasza punktacja za ten miesiąc

 
  
A poniżej losowanie zakładki 


A osobą, która zdobyła najmniej punktów jest Agata
Gratuluję Ci kochana i poproszę o kontakt na maila.  

29 komentarzy:

  1. Lidziu chylę czoła za te liczbę przeczytanych książek! Wow!!!

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2020/06/ksiazki-czerwiec.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje podsumowanie miesiąca: https://mojehobby-mojapasja.blogspot.com/2020/07/podsumowanie-czytelniczego-czerwca-2020.html

    Widzę Lidziu, że wciągnęłaś się w Sagę o Ludziach Lodu :) Też kiedyś zaczytywałam się Sandemo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, miałaś bardzo pracowity miesiąc, a i tak osiągnęłaś świetny wynik czytelniczy.
    Powodzenia z balkonem. Z chęcią zobaczę twoje realizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Znam tylko Gerritsen, którą zawsze biorę w ciemno.
    Moje podsumowanie
    http://zycienitkmalowane.blogspot.com/2020/06/przeczytane-w-czerwcu.html
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity wynik przeczytanych książek. Chętnie zobaczę metamorfozę Twojego balkonu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje podsumowanie
    https://bozenaskowo.blogspot.com/2020/07/czytam-z-lidzia-czerwiec.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. http://basiapawlak.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-czytelnicze.html moje książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe widzę, że nie tylko mnie czerwiec strasznie szybko przeleciał i nie tylko ja miałam problem z czerwcowymi literkami. Ale i tak Ci Lidziu gratuluję wyniku, 10 książek w miesiąc, nie ma szans w życiu tylu nie przeczytałam.
    A moje czerwcowe wypociny czytelnicze znajdziesz tutaj
    http://iwanna59.blogspot.com/2020/06/podsumowanie-czytelnicze-czerwiec-i.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziu za podsumowanie, wiedziałam że będę tym razem na szarym końcu , ale co tam ważne że mam i z czytania :-)
      Dziękuję za zabawę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. bardzo pracowity miesiąc-tylko prosze z powodu tego czytania nie zaniedbywać pana męża

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu piękny wynik czytelniczy i jak widzę po buźkach książki fajne Ci sie trafiły :) Oj tak ciężko teraz z doborem literatury do literak - u mnie też nie wchodzi sie do biblioteki a pani no cóż mimo systemu internetowemu coś ostatnio pogubiła się haha i też wzięłam co było prawie pod ręką ;)
    Moje przeczytane https://dlubankibeaty.blogspot.com/2020/06/czerwiec-przeczytane.html#comment-form
    Miłego zaczytania w lipcu

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem niezły wynik, Lidziu.
    Buziaczki i cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wynik przeczytanych książek :D Spodobała mi się ta zakładka z Alicją :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu! Masz rację, strona do zamawiania książek jest "straszna" i też sporo czasu poświęciłam, żeby ogarnąć to ustrojstwo. Teraz przy literkach to tak naprawdę koncentruje sie na autorze i tytule, na znalezienie okładki pod literke w tym systemie nie mam już siły :-)
    A tu moje podsumowanie:
    https://krainakasi.blogspot.com/2020/06/czytamy-ksiazki-2020-vi.html
    Buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wynki LIdziu :)
    A to moje podsumowanie:
    https://kreatywnybazarek.blogspot.com/2020/07/podsumowanie-czytelnicze-czerwca.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu z ciekawością czekam na Twój balkon :).

    Masz fajny sposób na książki z biblioteki. Gorzej jak Pani będzie musiała kilka razy się wracać po książki przy Twoim tempie czytania :).

    Kolejne literki zanotowane :).

    https://raeszka.blogspot.com/2020/06/ksiazki-plus-zakadki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że saga o Ludziach Lodu wciągnęła... :) A tutaj moje podsumowanie:
    https://szydelko-haft.blogspot.com/2020/07/czerwiec-podsumowanie-czytelnicze.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Lidziu. Moje przeczytane w tym miesiącu książki znajdują się tutaj -> https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/06/1180-wyzwanie-u-lidzi-czytamy-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, nie taki Patron (katalog gdańskich bibliotek publicznych) straszny, jak go malujesz - w razie czego służę pomocą :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na ostatnia chwilę ..
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2020/07/300-czerwcowe-podsumowanie-czytelnicze.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu zaszalałaś!!! Ilość książek imponująca:) Zgłaszam swój post jak zawsze do zabawy lecz z Konrada laptopa nie umiem bo mi się jego konto wyświetla chcąc skomentować u Ciebie,a z telefonu nie umiem podlinkować. Będę próbować ale mój mózg jest taki zmęczony że szok...

    OdpowiedzUsuń
  21. https://angelamasasolna.blogspot.com/2020/07/czerwiec-czytelniczo.html Wyjątkowo Lidziu z konta Konrada,mam nadzieję,że zaliczysz...no nie mogę tego przeskoczyć...

    OdpowiedzUsuń
  22. Podsumowanie miesiąca w szóstym komentarzu https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=876888759431244&id=100013303839939 :-) Pozdrawiam Kasia Łabędź

    OdpowiedzUsuń
  23. https://agula-haft.blogspot.com/2020/07/326-czerwiec-u-lidzi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu moja zakładeczka piękna i już w testowaniu. Super jak zawsze wynik czytelniczy. Podziwiam:-)

      Usuń
  24. Lidziu widać, że los i ręka Pani z biblioteki Ci służy bo same dobre lektury wpadły u Ciebie. Zakładka z Alicją przeurocza.
    Chyba się nie zmieściłam w czasie ale i tak zostawiam swoje podsumowanie.
    http://ana-lungs.blogspot.com/2020/07/post-czytelniczy-czerwiec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaliczenie w punktacji Lidziu :)

      Usuń
  25. Piękny wynik czytelniczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że jakiś internet tam będzie i dam radę wysłać Ci meila z przypomniniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)