poniedziałek, 27 lipca 2020

Podróże

Taki temat wyzwania zaproponowały nam dziewczyny z bloga Diy

Ja zrobiłam pudełko w morskim klimacie, do przechowywania zdjęć
lub innych pamiątek przywiezionych znad morza :)

Ta śliczna plażowa torba, o ile się nie mylę to jest dzieło Marzenki?

*********************************

A jak już jestem przy pudełkach, to na swoją prezentację czeka jeszcze
inne pudełko, które zrobiłam w ramach mojego candy. Najpierw hafcik

A teraz już cała reszta, czyli gotowe pudełko :)
 
 

25 komentarzy:

  1. Pudełeczko w morskich klimtach śliczne Lidziu!!!
    Niczego także nie brakuje temu candowemu, hafcik prześliczny :)
    POzdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale szalejesz Lidziu!!! Haft cudo i morskie pudełko niezwykle :) brawo Ty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale piękności. Niesamowite są te Twoje pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełka:) Ślicznie haftujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, jesteś naprawdę mistrzynią pięknych pudełek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu chyba trzeba Ci podsyłać dużo pudełek ozdabiasz je niesamowicie .
    O torebce przyznaje zapomniałam bardzo się cieszę, że się przydała.
    Tulaski Lidziu 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu jeśli chodzi o pudełka to w ich tworzeniu, kreatywności nie masz sobie równych :). Śliczne są oby dwa!! To morskie jest super! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ozdobione pudełeczka :) Chyba nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełka. Bardzo mi się spodobał haft. Jesteś bardzo kreatywną kobietą. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, pudełka są prześliczne, takie pozytywne, pełne radości, cudo!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu! Uwielbiam te Twoje pudełka! Każde jest jedyne i wyjątkowe :-) Masz pomysły :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pudełka:) Idealne na zdjęcia czy inne skarby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, Twoje pudełka są czaderskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba przerabiasz wszystkie pudełka w rodzinie. Fajne pomysły. Podziwiam, że tyle potrafisz wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu pomału to jesteś specjalistka od pudełek . Ale dziś to mnie zauroczył ten Twój haft płaski jest rewelacyjny !!!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  16. pudełka to twoja specjaność,brawo

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidka jesteś mistrzynią zdobienia pudełek😃, ja ostatnio myślałam o nich wlasnie na zdjęcia, ale musiałabym ich mieć ze 20cia.
    Bardzo ładnie ozdobilas swoje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pudełeczko na pamiątki i wspaniałe drugie pudełko ach ten hafcik na nim jest nie ziemski :) Lidziu cudne pudełeczka stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne pudełka Lidziu, nie potrafię wybrać najpiękniejszego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ozdabiasz te pudełka:)))"torba plażowa"zajefajna:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dopiero co wychwalałam Twoje pudełeczka Lidziu a Ty pokazujesz
    już kolejne cuda:) Jak zwykle głowa pełna pomysłów i złoto w dłoniach :)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne pudełeczko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Podróże. Pozdrawiam - DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba pudełka są piękne, a sam haft zachwycający :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)