czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy Rok


Kochani Niech Nowy Rok zabłyśnie dla Was tęczy kolorami
I rozsypie się nad głowami szczęście i uśmiechów moc
I niech zostanie na 12 miesięcy z Wami
Nie tylko w tę Sylwestrową noc. 

Niech się spełnią świąteczne życzenia:
Te łatwe i te trudne do spełnienia.
Niech się spełnią te duże i te małe,
Te mówione głośno lub nie wymawiane wcale.
Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
Tego Wam życzę w tym Nowym Roku. 


A tak na marginesie:
Tych, którzy mi życzyli wszystkiego najlepszego w 2014 roku
uprzejmie informuję,  że NIC TO NIE DAŁO!
Dlatego na 2015 rok przysyłajcie mi tylko i wyłącznie
pieniądze, czekoladki i rzeczy do rękodzieła :)
(Taki żarcik)


A macie już zrobione noworoczne postanowienia?
Ja swoje już spisałam, a brzmią one tak:

Zdjęcia znalezione są w intenecie

Przy okazji może już Wam zdradzę co między innymi na ten rok planuje?

Osobom lubiącym wysyłać i otrzymywać kartki proponuję:
Całoroczną wymiankę kartkową, w tym roku motywem przewodnim są BAJKI
Już 3 stycznia pierwsze zapisy - gorąco zapraszam!


Osobom które lubią fotografować wszystko i wszędzie chcę zaproponować
Wspólne fotografowanie przez cały rok, jeden miesiąc - jedno zdjęcie
Więcej szczegółów na ten temat pojawi się 7 stycznia - zapraszam!


Wiem, że jest sporo osób, które tworzą, jak to same mawiają "do szuflady"
Tym osobom chcę zaproponować wymiankę Ich rękodzieł na zasadzie
"podaj dalej". Dokładnie, o co chodzi, na ten temat dowiecie się  w poście
15 stycznia - również serdecznie Was zapraszam!


Jak już wspominałam w poście jeszcze w zeszłym roku.
Będę co jakiś czas robić takie posty - niespodzianki, w których
będzie można wygrać to, co aktualnie będę pokazywała.
Pierwszym takim prezentem są Śnieżynki.
Ogłoszenie zwycięzcy już niebawem :)



To na razie tyle, ale kto wie, może jeszcze coś wymyślę... :)
Tymczasem jeszcze raz Wam życzę

WSZYSTKIEGO DOBREGO NA TEN NOWY ROK!

27 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najpiękniejsze Kochana życzę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, twórczo i robotnie zapowiada się ten rok. Mam chrapkę na bajki i fotografowanie. Tylko nie wiem czy dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo pieniążków, słodyczy i wszelakich przydasi do "rękoczynów" Małgosia Ci życzy. To tak troszkę przekornie i na wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę pomyślności i kreatywności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko nawymyślałaś, nie pozwalasz się nudzić :) Życzę Ci spełnienia postanowień, dużo zdrówka i oczywiście pieniąchów na zaspokajanie wszelakich zachciewajek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu witaj w Nowym Roku. No u Ciebie zapowada się bardzo pracowicie , już widze tam co nieco dla siebie , myślę, że karteczki uda mi się poczynić a i te 12 zdjęc mi pachnie dobrze :-)
    Pozdrawiam i juz czekam na 3 stycznia co tam ciekawego wymyslisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku OO ciekawie się zapowiada ten rok na twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd Ty masz tyle energii i pomysłów! Jesteś wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj... naj... w Nowym Roku. Oj będzie się działo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, jak widać w nowy rok wkraczasz z głową pełną pomysłów i energią do działania. Z niecierpliwością czekam więc na kolejne posty :)
    A co do informacji: "Tych, którzy mi życzyli wszystkiego najlepszego w 2014 roku
    uprzejmie informuję, że NIC TO NIE DAŁO!
    Dlatego na 2015 rok przysyłajcie mi tylko i wyłącznie
    pieniądze, czekoladki i rzeczy do rękodzieła :)"
    to proszę o adres na mojego maila: efkaraj@interia.eu, bo rameczka na zdjęcie, którą od Ciebie dostałam, przyszła bez adresu zwrotnego, a przydasi na pewno kilka się u mnie znajdzie :)
    Życzę Ci dobrego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, nie doszedł :(
      Może w takim razie przez gmaila na bloggerze? Albo u mnie na blogu przez formularz kontaktowy?

      Usuń
  13. ZASKAKUJESZ ....Intrygujesz.....czekam na dalsze informacje....:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pomysłów już masz całe mnóstwo, a i pewnie po drodze jeszcze się coś wykluje. Bajki, to raczej nie moja bajka, więc sama jestem ciekawa czy uda mi się wziąć udział w zabawie... a co do reszty czas pokaże.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super - i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2015 - czekoladek i przydasi wszelakich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Postanowienia noworoczne jak najbardziej do zrealizowania zwłaszcza przez tak kreatywną osobę jak Ty:))) Plany ogromne, więc życzę Ci wytrwałości i fantastycznej zabawy przy ich realizowaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. To się nazywa wejście smoka:D Tyle zapowiedzi, że każdy znajdzie coś dla siebie:) Nawet ja:D
    Kochana, skoro mam Ci przestać wysyłać życzenia to przyjmij ode mnie gorące uściski, które mam nadzieję przyniosą Ci wiele radości w Nowym Roku;) Budziaki gorące:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 Roku :) Niech wszystkie zrealizują się plany i marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieniążków, czekoladek i mnóstwa rękodzielniczych przydasi Ci Lidziu życzę w Nowym Roku i czekam na te nowe zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na przekór
    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidko, życzę Ci dobrego Roku 2015! Oby spełniały się wszystkie Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Lidko widzę ,że będzie się działo....Pozdrowionka serdeczne Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,pomysłów u Ciebie co niemiara i kusisz,a ja tym pokusom przynajmniej niektórym ulegnę,bo ciekawe okrutnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci pomyślnej realizacji planów - i tych blogowych i tych życiowych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)