sobota, 7 września 2013

100 obserwatorów - Wyniki

Dziś 7 wrzesień więc czas na losowanie wśród moich stu obserwatorów. 
A właściwie, to wśród 18-tu, bo tyle Was się zgłosiło.


Niestety musiałyście poczekać do wieczora, bo rano byłam jeszcze w pracy,
a po południu miałam gości, bo wyprawiałam mężowi urodziny.
Teraz już spokojny wieczór więc można było przystąpić do działania.
Tak jak obiecałam, losowania dokonał sam jubilat, czyli mój mąż i już za chwilę 
dowiecie się, dla której z Was miał On szczęśliwą rękę....

Karteczki już przygotowane
Pięknie w naszym koszyczku ułożone
Jubilat grzecznie miesza...
I jest! Ten szczęśliwy los. A zwyciężczynią jest...
Ewa Jurewicz

Ewuniu, bardzo serdecznie Ci gratuluję!
Tak jak pisałam wcześniej, prezent wyślę pod koniec miesiąca :)

Dziękuję pozostałym dziewczynom za udział w zabawie.
I wszystkim innym, którzy mnie obserwują i komentują.
Zaglądnijcie do mnie czasem, a ja postaram się jeszcze nie raz
znaleźć jakiś powód, żeby kogoś obdarować małą niespodzianką :)

Oto prezent jaki Ewunia dostała


11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanej i życzenia dla jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwyciężczyni i dzięki za zabawę :)
    100 lat dla Jubilata

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niespodzianka - bardzo się cieszę Lidziu. Przesyłam serdeczne życzenia urodzinowe dla Twojego męża i pozdrawiam bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku nawet z 18 stu nie można mnie wylosować! :( Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni!:) Dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Ewuni:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i zaglądać będę napewno;)
    Dla męża przesyłam najserdeczniejsze życzenia
    Dużo zdrowia i radości życia, aby spełniły się marzenia,
    a kłopoty i problemy omijały szerokim łukiem,
    niech na twarzy zawsze gości uśmiech:)
    100 lat i dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje a koszyczek do losowania cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wylosowanej i dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)