poniedziałek, 9 września 2013

Blogowe spotkanie

Dziś pochwalę się bardzo miłym spotkaniem :)


 Miałam okazję poznać Mevosę, dziewczynę u której wygrałam swoje pierwsze Candy.
Do tej pory utrzymywałyśmy kontakt wirtualny, a w środę
spotkałyśmy się i poznałyśmy osobiście, w świecie realnym :)
Justynka to przesympatyczna dziewczyna!
Tak miło nam się rozmawiało, że czas zleciał nie wiadomo kiedy.
Justynko dziękuję Ci ogromnie za to spotkanie mam nadzieję, że nie raz je jeszcze powtórzymy :)

Dostałam nawet prezent na pamiątkę naszego spotkania oto on:


Mam nadzieję, ze prezent ode mnie też Ci się choć trochę spodobał.
Pozdrawiam Cię gorąco :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo jest poznać realnie osoby znane z blogów gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama prawda:) Spotkanie było udane w bardzo sympatycznym towarzystwie:)
    Godziny zleciały niewiadomo kiedy i żywię nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy:)
    Prezent bardzo mi się podobał, gdy wróciłam do domu oglądałam i oglądałam:D
    Będę się u siebie na blogu chwalić jak wrócę do Przemyśla:)
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia i jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Jubilata:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)