czwartek, 5 września 2013

ZAPACH - Wyzwanie foto

Zapach - temat piątego wyzwania fotograficznego


Czym że by było nasze życie, bez organu węchu? O ile było by uboższe?
O zapachach mogłabym pisać godzinami, tyle ich przecież można rozróżnić.
Oczywiście, nie będę tu w ogóle wspominać tych brzydki, bo są "a fe"
Ale ile jest tych pięknych...
Kwiaty, które roztaczają cudne, wspaniałe wonie. Jak mi się podoba zapach piwonii!
Mydełka, żele, balsamy, po których tak ładnie pachną nasze ciałka.
A te cudne zapachy unoszące się w powietrzu podczas pieczenia ciast?
O rany, a jak ja uwielbiam zapach pieczonego mięsa (bo uwielbiam mięsko)
Lubię też chodzić do warzywniaka, tam tak pięknie zawsze pachnie tą zieleniną.
A powietrze -  też pachnie. Ile razy się słyszy jak ktoś np mówi: "Pachnie już jesienią"
Ja najbardziej kocham wiosnę, i ten jej zapach świeżego, wiosennego powietrza.
Takich zapachów można by wymieniać wiele bo też i wiele skojarzeń z zapachami się łączy.

A oto moje zdjęcie na wyzwanie


Dlaczego akurat ten zapach? Bo tak pachnie, najbliższa mi osoba :)
I choćby nie wiem co się działo, jak ciężki byłby dzień czy jaki zły humor bym nie miała wystarczy, 
że przytulę się do mojego męża, poczuję ten właśnie znajomy zapach i wtedy wszystko mija.
Czuję się spokojna, bezpieczna i kochana i od razu życie jest piękniejsze :)

6 komentarzy:

  1. Slicznie skomentowałaś wybór zdjęcia:)Pozdrawiam Ciebie i Twojego pachnącego M.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach skoszonej trawy . Lubię zapach lasu i mokrej ziemi .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie opisałaś zapach Wyzwania :) Ja też najbardziej lubię zapach wiosny ale lubię też zapach palonych jesiennych liści :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i tego własnie ci zyczę-bezpieczeństwa i miłości

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak może napisać tylko prawdziwie kochająca i kochana osoba, szczerze Ci tego gratuluję.Pozdrawiam i zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)