niedziela, 29 września 2013

Zrób to sama - Wieszak

Potrzeba matką wynalazków. Szczera prawda :)
Ja potrzebowałam wieszak do worka na klamerki (ale o nim w innym poście).
Szukałam w sklepach, ale żaden mi nie pasował ani rozmiarem, ani kolorem, ani kształtem.
No więc postanowiłam, że zrobię sobie go sama.
Poniżej fotorelacja, może komuś się kiedyś przyda :)

Kawałek listewki obcięłam na potrzebny mi wymiar.

 Haczyk - ja wzięłam z innego starego wieszaka, ale haczyki
można bez problemu kupić w sklepach np budowlanych.

Kawałek materiału do obszycia listwy.
U mnie jest to akurat kanwa, bo chciałam jeszcze wyhaftować napis.

Tutaj jestem w trakcie haftowania...

Potem zszyłam kanwę w "tunel" i wsunęłam do niego moją listewkę.

 Na koniec zszyłam boki.

Jeszcze tylko wkręciłam haczyk i wieszak gotowy :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł dla młodych mam, których dzieciaczki poszły do przedszkola, na takim imiennym wieszaczku nic nie ma prawa sie zagubić, świetne wykonanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Bożenką;)Wieszak ,piękny,delikatny i gustowny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę ! Wspaniały pomysł, i super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzeba matką wynalazków :) Bardzo fajny pomysł i kursik bardzo czytelny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł,ten hafcik ..........extra:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ale bardzo ciekawe :). Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)