czwartek, 12 września 2013

Wymianka kartkowa - odsłona pierwsza

Wczoraj pokazywałam kartki jakie zrobiłam dla innych w ramach wymianki kartkowej 
 

A dziś Wam pokaże karteczki, jakie ja otrzymałam od dziewczyn.
To dopiero są cudeńka!
Kochane bardzo Wam dziękuję, za to, że wzięłyście udział w tej wymiance.
Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi każda karteczka...
Co dzień biegam sprawdzać skrzynkę oczekując kolejnych przesyłek  :)

Dziś pierwsza odsłona kartek, tych które już otrzymałam,
które już mam w domu i które cieszą moje oczy :)

 Od Ewuni

 Od Eluni

 Od Danusi

 Od Kasi

 Od Eluni

 Od Beatki

Wszystkie osoby chętne do takiej wymianki serdecznie zapraszam!


5 komentarzy:

  1. Piękne kartki i bardzo się cieszę, że i moja skromna znalazła sie wsród nich.Serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, szkoda że nie umiem ich robić, bo dołączyłabym do wymianki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kartki i ile technik:) mam nadzieję że podołam aby znaleśc sie w tak ślicznym gronie:) chociaż to bedzie mój karteczkowy debiut

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie karteczki:) Miałaś świetny pomysł z tą wymianką i nie dziwię się, że sprawiły Ci tyle radości;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)