środa, 3 czerwca 2015

Bajkowa wymianka kartkowa - Królewna Śnieżka

Dopiero co wróciłyśmy do dzieciństwa i krainy bajek,
a tu się okazuje, że już mija pół roku naszej wymianki, jak ten czas leci.....
Wy kochane jednak cały czas mi udowadniacie, 
że mimo iż przybywa nam lat, nadal jesteśmy młode duchem :)
Więc bawimy się dalej i tym razem cofamy się pamięcią do czasów


Piękna młoda dziewczyna, która straciła swoją matkę.
I Macocha, która chcę być najpiękniejszą w całym królestwie,
przez co musi zabić królewnę. Nie może się też obyć bez królewicza.
I jak to w bajkach bywa, wszystko oczywiście kończy się dobrze i szczęśliwie.
A między tym wszystkim mamy jeszcze siedmioro małych krasnoludków :)


Już czuję, jak w Waszych główkach uruchomiły się trybiki.
I ta gonitwa myśli, jak ta karteczka będzie wyglądać.
Twórzcie, twórzcie, a potem nawzajem będziemy się swoimi karteczkami zachwycać :)


I jak co miesiąc proszę, żeby na kartce znalazła się choć jedna
rzecz, która będzie ewidentnie kojarzyć się z daną bajką.
MOŻE TO TEŻ BYĆ KARTKA KUPIONA W SKLEPIE!
Kochane, jeżeli jeszcze któraś nie dostała swojej kartki
z wymianki o Kopciuszku, to proszę dajcie mi znać na maila!

Tymczasem pora na ogłoszenie wyników Waszego kolejnego głosowania.
Wasze komentarze są już widoczne, więc kto chce, to może iść sprawdzić i przeliczyć,
a w razie jakiś moich błędów szybciutko mnie poprawić :)
 Po prawej stronie punkty jakie dostałyście podczas głosowania
A po lewej stronie już wszystkie podliczone


Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że po raz kolejny zwyciężyła kartka Eluni J
Kochana gratuluję Ci i proszę napisz mi na maila
Jaką bajkę wybierasz na sierpień i kilka słów dlaczego akurat ta.

 Wszystkie obrazki znalezione są w internecie 

Tymczasem wszystkie osoby chętne do zabawy, proszę o komentarz pod tym postem.
Proszę też od razu napiszcie w komentarzu, czy możecie wysłać za granicę?
Osoby, które zapiszą się po raz pierwszy proszę o adres na mojego maila.
Zapisy trwają do 10 czerwca

Lista osób chętnych na wymiankę:

30 komentarzy:

  1. Córeńko kolejna bajeczka jest świetna , na pewno znowu powstaną piękne prace i znowu będzie co podziwiać .Oczywiście gratuluję pani Eluni zwycięstwa a wszystkim gratuluję świetnych pomysłów bo wszystkie kartki były ciekawe spokojnej nocy całuski pa i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o zapisanie mnie na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zapisuję, a przy okazji gratuluję Eluni wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Eluni, bowiem prace Eli są przepiękne i dopracowane :))) Decyzję o wzięciu udziału w kolejnej bajce podam na ostatnią chwilę, bowiem 7 przylatują wnuczęta (w liczbie 3) i muszę zobaczyć jak się zorganizuję. Być może nie będę mogla nic robić papierzastego (to wtedy aż do września :p ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczynie i również zapisuję się na kartkową zabawę z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Eluni! I jak najbardziej zgłaszam się do dalszej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Eluni !!!!
    i nadal sie z Wami bawie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje bardzo ,bardzo za oddane głosy i poproszę o dopisanie do listy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również gratuluję Eluni i wskakuje na listę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja się zapisuję z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Eluni :))
    Niestety i w tym miesiącu mój udział ograniczy się tylko do kibicowania Wam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. i tym razem dołączę do zabawy Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Eluni i zgłaszam się do zabawy:) pozdrawiam wszystkie uczestniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez u Ciebie się dzieje! Wspaniałe zabawy wymyślasz Lidziu. Jednak ja nie karteczkowa, mogę tylko podziwiać zdolności innych:)
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyłączę się do zabawy bo za miesiąc już mogę nie być "czasowa" :) Pozdrowienia dla ciebie Lidziu a zwyciężczyni- Eluni- gratuluję....

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Wam sprawnie idzie,ta zabawa :).

    Kartki z królewną Śnieżką na pewno będą super :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu droga, ja jednak odpuszczę, bowiem nie dam rady- trójka wnucząt od niedzieli, nie wiem na ile pozwolą babci tworzyć :p
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzecie miejsce?! Wow!! Dziękuję bardzo za głosy! :)
    Oczywiście, że zapisuję się na Śnieżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście bawię się dalej :) Dziękuję wszystkim za głosy :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wymianka karteczkowa jest super, dlatego bawię się dalej. Lidko proszę wciągnąć mnie na listę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja pierwszy raz bardzo chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję się oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie sie zapiszę,spróbuję swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)