poniedziałek, 22 czerwca 2015

Na żółto

W tym miesiącu w kolorkach u Danutki kolorujemy świat na żółto.


Ja go lubię, tak jak każdy inny kolor, aczkolwiek żółte mam tylko dodatki w domu.
W szafie raczej w tym kolorze nic nie znajdę, ale za to uwielbiam go w przyrodzie.

A z czym mi się kojarzy?
Przede wszystkim ze słońcem, bez którego ani rusz.
A zaraz potem ze słonecznikiem, pięknym wielkim żółciutkim kwiatem.

Danusia dałą nam do wyboru dwa zestawy kolorystyczne: żółto - bordowy i żółto - czarny
Ja oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała czerni :)

Tak więc pora zaprezentować kolejną okładkę na notes
(a co ja zrobię że uwielbiam je robić) :)




44 komentarze:

  1. Cudo! ta chyba najbardziej mi się podoba!!!!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie ustroiłaś notesik! Kwiatuszki cudne są! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudna, jak lubisz to rób jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna okładka - notes od razu wygląda inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie sobie poradziłas z żółtym , okładek nigdy dość :-)
    Mnie szczególnie spodobał sie ten hafcik na czarnej kanwie. Jest uroczy i podziwiam bo wyszywanie na czrnej kanwie do łatwych nie należy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu bardzo oryginalna i na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna okładka pomysł, żeby haftować na czarnym jest świetny:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładeczka superowa, kolejny notesik ma swoje ubranko, nie dość że szydełkowe, to jeszcze haftowane.
    Brawo Lidziu.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia okładka jest śliczna i te kwiatki na niej są przepiękne miłego wieczoru buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę jakie proste i efektowne rozwiązanie :)wielkie brawa za pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejny notes dostała swoją piękną kreację :) Podoba mi się ta żółta dama i mam nadzieję, że to nie konkurencja dla Czarnej Damy - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu okładka super :) prosty pomysł a jaki efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka pierwsza klasa, naprawdę śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolejna okładka. Wygląda rewelacyjnie. Jak dla mnie bomba, bo sama tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu nie wstrzymuj się z robieniem okładek,bo pięknie Ci wychodzą;)
    Szydełko,haft bardzo ciekawy,wszystko super połączyłaś.
    Dla mnie praca na sześć z plusem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudeńko! Ach, te twoje magiczna łapki... wszystko wyczarują!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lideczko wspaniale poradziałaś sobie z czerwcoym kolorkiem ,bo powstała świetna okładka ,a takich nigdy dosyć .Ten hafcik wyszedł kapitalnie ,aż zazdroszczę Ci wzroku ,bo ja na czarnym jak coś robię to dostaję szału,wszystko mi się zlewa.Ale ja ślepawa jestem ,więc nie ma co się dziwić .
    Pozdrawiam cieplutko czarodziejko szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny wzór, kojarzy mi się z Sue Bonnet.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe skąd ty masz tyle pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza okładeczka. Ty Lideczko to pomysły trzepiesz z rękawa:) Zadziwiasz mnie niesamowicie, jesteś bardzo kreatywną osóbką:) Buziaczki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna okładeczka sama bym chciała taką mieć pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł :)
    Efektowna okładeczka,oryginalna :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna fajna okładeczka. hafcik powalający. Całość prezentuje się świetnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja kocham takie wzory,piękna okładka ♥ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna okładka! A ja ostatnio szukałam ładnego notesu, no patrz! Cuda tworzysz:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Łączenie haftu i szydełka :) Bardzo nowatorski pomysł i tylko u Ciebie go widziałam :) Nie mogę się zdecydować, co podoba mi sie bardziej - haft, czy kwiatuszki, bo to, że całość jest świetna - nie ulega wątpliwości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna okładka Lidziu, piękne kwiatki i hafcik. Zawsze coś fajnego zmajstrujesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pracy sporo ... haftowanie i dziarganie na szydełku ale warto było bo powstała śliczna okładka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż szkoda używać notes w takiej okładce :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna okładka. Piękna, cała :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna okładka! Kwiatuszki dodały jej uroku.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze ślicznie wyszło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ja lubię takie oryginalne,jedyne w swoim rodzaju notesy,od małego miałam do takich rzeczy sentyment,tak jak poprzedniczki podziwiam hafcik na czarnej kanwie,jest piękny,elegancki,taka okładka ma jeszcze jedną zaletę,jak się pobrudzi,to można ją uprać,a jak się wyjmuje go z torebki,to wszystkim oko bieleje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie ci Lidziu wyszła okłądeczka - super pomysł miałąś - serdeczności ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  36. Okładka jest urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna! Mariaż szydełka z haftem krzyżykowym prezentuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oryginalna, śliczna i wyjątkowa. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna okładeczka na notes :) Moja siostra kiedyś wyhaftowała taki wzór, ale w brązach na kremowej kanwie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)