wtorek, 16 czerwca 2015

Od Was

Dziś znów się będę chwalić, bo znów jest czym.
Dziewczynki moje kochane, jesteście wspaniałe
i bardzo Wam dziękuję za te wszystkie przejawy sympatii.

Wysyłacie mi karteczki i nie tylko, czym sprawiacie mi ogrom radości.
Bójcie się :) bo ja cały czas o Was pamiętam i tylko czekam 
aż ten czas znów zwolni, a wtedy wrócę ze zdwojoną siłą do robótek....

A na razie chwalę się :)

Super karteczką od Bożenki, która już od
dawna o mnie pamięta i zawsze mi wysyła kartki
z pozdrowieniami z różnych zakątków świata.


I karteczką od Eli, której pracami od dawna się zachwycam.
Ze zwijanych paseczków potrafi stworzyć cuda.
A dla mnie jeszcze połączyła quilling z techniką pergamano,
zobaczcie jaka śliczna karteczka powstała!


 I jeszcze od Jadzi, która przy okazji wymianki o Kopciuszku
i dla mnie stworzyła piękny bucik w prezencie.
Rozmiar trochę za malutki, ale jak się sam nie rozciągnie,
to najwyżej obetnę palce u stóp, a będę w nim chodziła :)


I na koniec została mi jeszcze Agatka,
która przysłała mi różne włóczki do wykorzystania


Dziewczynki moje kochana, jeszcze raz Wam 
ogromnie z całego serducha DZIEKUJĘ!!!

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie gesty! Ja też czekam na wakacje i z radością porzesyłam kilka niespodziewajek:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty bardzo miłe, a pamięc najwazniejsza :) I ciepło się robi koło serca :)
    Pozdrawiam Lidziu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miłe niespodzianki dla bardzo miłej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne prezenciki dostałaś, ja tez mam podobny bucik od Jadzi i tez za mały, ale z tym da si.e coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezentowe niespodzianki zawsze są w cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne niespodzianki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Córcia cieszy mnie że panie sprawiają ci miłe niespodzianki a także dużo radości , prezenty są cudowne i panie które je wysłały są również cudowne. miłego popołudnia wam życzę całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prezenciki! Wszyscy Cię kochają Lidziu. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jest miło dostać karteczkę od kogoś kto pamięta:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)