piątek, 12 czerwca 2015

Magiczna wymianka

Już kolejny raz wzięłam udział w wymiance u Hubki38
Tym razem tematem wymianki u Ewuniu była MAGIA


Ja swoją karteczkę pokazywałam już wcześniej tutaj
A tak prezentowała się całość przesyłki



Tymczasem moją para wymiankową była Atramk,
od której dostałąm takie oto prezenty :)


Martuś bardzo Ci dziękuję za wspaniałą wymiankę.
A Tobie Ewuniu za jej zorganizowanie.

Właśnie u Ewuni trwa głosowanie na nasze "magiczne" kartki.
Jeżeli ktoś miałby ochotę też oddać swój głos to zapraszam tutaj.

12 komentarzy:

  1. Piękne prezenty otrzymałaś Lidziu jak i przygotowałaś dla Atramak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów udało Ci się Lidziu brać udział w pięknej wymiance,która widzę jest bardzo udana.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeńko ładną dostałaś wymiankę i ty również ładną wysłałaś podobają mi się te wasze wymianki jest to świetna zabawa miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prezenciki, super wymianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka i piękne prezenty z obu stron :) Kiedy Wy dziewczynki macie na to wszystko czas ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna wymianka, zarówno Twoja praca jak i Twojej pary prezentują się wspaniale :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka. Ja ostatnio nie mam na nie czasu, ale wiem ile one frajdy przynoszą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i magicznie fajne prezenty Lidziu:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)