sobota, 6 czerwca 2015

Na rower

Karola zaprosiła mnie na swoje wyzwanie. Dzięki kochana.


Już myślałam, że nic z tego, bo od kilku dni przebywam u swoich Rodziców.
Ale jednak dzięki pomocy mojej Mamusi, która udostępniła mi swoje zasoby przydasi,
powstała taka oto szybciutka karteczka, mam nadzieję że spełnia warunki wyzwania :)


Ach, uwielbiałam kiedyś jeździć rowerem. Pamiętam, kiedyś miałam taki czas,
że wstawałam przez całe wakacje o 6 rano i robiłam sobie poranną przejażdżkę.
Albo z bratem i znajomymi co tydzień jeździliśmy w inne tereny i lasy.
A raz nawet wybraliśmy się d swojej Babci na wieś rowerami (jakieś 100km)
Ach, gdzie te czasy młodości.... :)

11 komentarzy:

  1. Lidziu, weź mnie nie załamuj, czasy młodości??? To co ja mam powiedzieć??? A na rowerze można przecież jeździć w każdym wieku :)))))
    Karteczka ślicznie się wpisuje w klimat wyzwania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć Mamę z podobnym hobby ;)
    Karteczka świetna, doskonale spełnia warunki wyzwania!
    A na rower nigdy nie jesteśmy za starzy!!! Ja mając już parę ładnych wiosenek na karku sprezentowałam sobie na urodzinki całkiem nowy i jestem przeszczęśliwa mogąc śmignąć nad jeziorko lub do lasu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka super :) A ja ze względów zdrowotnych przesiadłam się na rower stacjonarny - haha :) Ale trochę leniwa się ostatnio zrobiłam, chyba czas wziąć się do roboty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to nawet stacjonarny jest bezrobotny, brak czasu czy chęci trudno zgadnąć. Kartka świetna powodzenia w zabawie:) pozdrawiam ciepło i miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka- bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. No dzięki to ja już jestem antyk jak ty już wspominasz młodość jakby to było sto lat temu oczywiście to żarty,a wracają do karteczki bardzo ładna i kolorowa-pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna rowerowa kartka. A co do jazdy - od lat mam zamiar jeździć rowerewm do pracy, ścieżka rowerowa praktycznie spod domu, do samego budynku, w którym pracuję, tylko roweru brak - jakoś nie mogę zmobilizować się do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowe wyzwanie i super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja lubie przejażdżki rowerowe.....poza tym rower to dla mnie , osoby bez prawka, oznacza samodzielnośc :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)