sobota, 20 czerwca 2015

Prezent Imieninowy

Obrazek znaleziony w internecie

I jak to ja, znów sobie coś wykombinowałam :)
I oczywiście nie może u mnie być nic normalnie i prosto.
Teraz wymyśliłam sobie akcje - Imieniny.

Do wyboru będą dwie opcje, można skorzystać z jednej a można z obu :)
Będę też wdzięczna za umieszczenie u siebie banerka powyżej,
może dzięki temu więcej osób zechce być tą dobrą duszyczką :)

Pierwsza część polega na tym, że szukam dobre duszyczki,
które będą chciały poświęcić chwilę swojego czasu na zrobienie i wysłanie kartki imieninowej :)
W zamian ja, każdej z tych osób też wyślę kartkę od siebie.
Taką z pozdrowieniami, w ramach podziękowań za Wasze dobre serca.

Wszystkie osoby chętne wysłać kartkę bardzo proszę
albo o komentarz albo o kontakt na maila!

Druga część- to prezent.
Fajnie by było dostać jakiś prezent, kto ich nie lubi? :)
Ale nie bójcie się, nie będę Was prosić o wysyłanie mi prezentów.
A przynajmniej nie wszystkich. Wymyśliłam sobie prezent - wymianka

I znów szukam dobre duszyczki, które chciały by mi coś wysłać w prezencie.
Może być coś ręcznie zrobionego, może być kupnego,
mogą być przydasie czy co tam wymyślicie :)
Poprosiłabym wówczas, żeby zdjęcie tego co miałabym dostać
wysłać mi na adres lidia23(małpa)poczta.onet.pl
Z wszystkich propozycji jakie bym dostała (o ile w ogóle jakieś będą)
wybiorę tylko jedną i tą osobę poprosiłabym wtedy o wysłanie mi tego w prezencie.
A ja w zamian za to wysłałabym tej osóbce w prezencie świecznik "Cztery pory roku"

Tutaj jak wygląda "na żywo"

A tutaj jakie są jeszcze dodatkowe  ozdoby w zestawie
Na każdą porę roku inny zestaw.

Ostateczny termin zgłaszania się jak i wysyłania mi zdjęć to 17 lipca.
To tak, żeby wszystko potem spokojnie powysyłać, by doszło na czas :)

Więc jeżeli są jakieś chętne duszyczki do sprawienia mi ogromnej radości,
to czekam, czekam, i to z niecierpliwością na Wasze komentarze... :)





Przy okazji chcę Was jeszcze zachęcić do wymianki jaką robi Akrimdolls
Jest to Jej pierwsza wymianka,  i mam nadzieję, że znajdzie jakieś chętne osoby :)

http://akrimdolls.blogspot.com/2015/06/wymianka-letnia-nad-morze-czy-w-gory.html

19 komentarzy:

  1. Piękny świecznik, Lidziu, i kolejny fantastyczny pomysł :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem jak najbardziej chętną duszyczką, zapisuję się na wymiankę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się piszę Lidziu, tylko do kiedy nadsyłać zdjęcia prezentu? Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu jeśli przyjmiesz ode mnie prezent bardzo chętnie się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie,do kiedy jest termin wysyłania prezentu,bo mnie cały lipiec nie będzie w Polsce,czy termin wysyłki w sierpniu jest możliwy?,bo byłabym chętna

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczkę zawsze mogę wysłać tylko kiedy masz imieninki

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, jeśli imieniny masz w sierpniu to z przyjemnością wyślę Ci karteczkę
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidko, Ty skarbnico pomysłów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się zpisuje na karteczke z wielka przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  10. ja karteczkę jak najbardziej mogę wysłać :) dziękuję że wspomniałaś o mojej wymiance :*

    OdpowiedzUsuń
  11. córcia ja tez karteczkę mogę zrobić :-) a prezent to i tak dostaniesz miłego dnia całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace. Będę tu często zaglądać :) Zapraszam również do obejrzenia mojego bloga www.zwariowanekrzyzyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu chetnie zrobię kartke imieninową dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie na karteczke imieninowa jak najbardziej się zgłaszam:)))) Oj Lidziu...dla ciebie stworzyc karteczke to sama radośc...
    Co do wymianki-to dam znac jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się zapisuję na karteczkę imieninową :) Prezentu niestety nie dam rady, ale może następnym razem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, prezent dla Ciebie z przyjemnością przygotuję i wkrótce wyślę Ci fotencje :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na karteczke imieninowa sie piszę ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością zrobię dla Ciebie kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj i ja chętnie zrobię karteczkę..myślę, że i prezencik jakiś się znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)