piątek, 26 czerwca 2015

Głosujemy na Królewnę Śnieżkę

Mam nadzieję, że tak jak ja nie mogłyście się doczekać,
żeby zobaczyć jakie śliczności znów stworzyłyście :)


Jak się okazuje na kartkach nie tylko gościła sama Śnieżka,
ale i książę i krasnoludki i zatrute jabłko, a nawet piękne lustro.
Gotowi jesteście przystąpić do głosowania? To zapraszam!

Przy każdej kartce jest  numer i podpis kto ją zrobił (kolejność według losowania)
Już jestem ciekawa, która kartka tym razem skradnie Wasze serce?

1. Lucy z mazur

2. Anna T

3. Milka Chmiel

4. Konopek 

5. Agata Baran 

6. Marta Myszkusia

Czarna dama

7. Sarenka 

8. Dekupagekinii

9.  Świat według Basi

10. Klara D
11. Monika na hamaku 

12. Ewa Kwiatkowska

13. Mrs Kreatywna

14. Renia 

15. Ke$ha

16. Małgoś 13

17. Dżastii M

18. Amaretto

19. Kociary scrapbookingowe

20. Justyna9ewa 
21. Agata Fleszar 

22. Misiek77

23. Elunia


Osoby które do tej pory nie przysłały mi zdjęcia,
bardzo proszę o dosłanie  go jak najszybciej!
Od tego zależy ile głosów, a co za tym idzie i punktów zdobędziecie!


Głosujemy, wybierając 3 kartki. W komentarzu podajcie proszę,
 która, Waszym zdaniem, zasłużyła na I, która na II, a która na III miejsce.
Podając piszcie mi proszę numer i osobę, która daną karteczkę zrobiła.
Bo wtedy łatwiej mi się liczy punkty :) 
Oczywiście chwalenie wszystkich karteczek w komentarzach
mile widziane, na pewno sprawi to radość wszystkim uczestniczkom :)
(Moja karteczka nie ma numeru, ponieważ nie bierze udziału w losowaniu)
 Głosować można do 30 czerwca do 23:59, a wyniki głosowania
podam 3 lipca, wtedy też podam tytuły bajek na kolejne 3 miesiące.

Na czas głosowania będzie włączone moderowanie komentarzy.
Więc swoje komentarze i głosy zobaczycie dopiero 1 lipca.
Na bieżąco będę publikować tylko te komentarze, które są bez głosów :)

Głosować może KAŻDY kto tylko ma na to ochotę!

Punktacja będzie następująca:

Za I miejsce przydzielam 5pkt
Za II miejsce przydzielam 3 pkt
Za III miejsce przydzielam 1pkt 

Wszystkie punkty będą się sumowały, dzięki temu każdy będzie miał szansę
wygrać, bo nigdy nie wiadomo, kto i ile punktów w danym miesiącu uzyska :)
Zapraszam do głosowania!

40 komentarzy:

  1. Piekne prace. Moi zdaniem na
    1 miejsce zasługuje kartka: Małgoś13-16
    2 miejsce Anna T-2
    3 miejsce Elunia-23

    OdpowiedzUsuń
  2. I miejsce Nr 3 Milka Chmiel
    II miejsce Nr 23 Elunia
    III miejsce Nr 1 Lucy z mazur.
    Jak zawsze wszystkie piekne i trudny wybór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie;) I-numer 23 II-7 i III-15

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam co najmniej 6 faworytek. Poczekam jeszcze na wszystkie fotki. Naprawdę trudny wybór. Mam nadzieję, ze uda mi sie niebawem dołączyć do zacnego grona.

    OdpowiedzUsuń
  5. hm trudny wybór, ale zagłosuje tak:

    1 miejsce nr 18 Amaretto
    2 miejsce nr 3 Milka chmiel
    3 miejsce nr 16 Małgos13

    Ale wszystkie karteczki maja swój urok :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w biegu podam Lidziu trzy wybrane karteczki, żadna, ale to żadna nie jest gorsza, a w tym miesiącu wybór był chyba najtrudniejszy:)
    1. nr 19 Kociary
    2. nr 21 Agatka
    3. nr 11 Monika
    Wspaniałe karteczki...niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wybór w tym miesiącu jest niesamowicie trudny ;) A chwilotrwaj- szukaj wolnych minutek i dziergaj następna karteczkę:)
    Pozdrowionka Lidziu dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór - dużo ślicznych i pięknych kartek powstało.
    Niestety, nie mogę czekać na brakujące kartki, bo nie wiem, jak to będzie z dostepem do komputera przez najbliższe dni. Dlatego
    18 Amaretto - za niekonwencjonalne podejście do tematu,
    12 Ewa Kwiatkowska - za magiczność wręcz wypływającą z kartki
    3 Milka Chmiel - za subtelność i delikatność.
    I naprawdę - to był problem, by wybrać tylko trzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 1 Malgos13
    Nr 2 Milka Chmiel
    Nr 3 Monika na hamaku

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tematy jeszcze nie znane. Chyba, że coś przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tytuły bajek na kolejne 3 miesiące podam 3 lipca :)

      Usuń
  11. 1 miejsce - 16. Małgoś 13
    2 miejsce - 11. Monika na hamaku
    3 miejsce - 6. Marta Myszkusia
    No i znowu same problemy - haha :) Piękne karteczki popełniłyśmy :) Szkoda, że można wyróżnić tylko trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oki oceniam :)

    I nr.13 mrs kreatywna
    II nr. 19 kociary scrapbookingowe
    III nr. 8 dekupagekinii

    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 23 Elunia - I miejsce
    16 Małgoś 13 - II miejsce
    6 Marta Myszkusia - III miejsce

    OdpowiedzUsuń
  14. Córeńko karteczki jak zawsze wszystkie są bardzo ładne i przez to wybór jest trudny ale regulamin trzeba przestrzegać więc głosuję dzisiaj na :
    1 miejsce nr. 2 Anna T
    2 miejsce nr.4 Konopek
    3 miejsce nr. 3 Milka Chmiel
    wszystkim paniom gratuluje wspaniałych karteczek miłego wieczoru pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię podziwiać kolejne piękne karteczki w bajkowej wymiance. Pierwsze miejsce: nr 18,drugie nr 23,trzecie nr 20.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, jakoś ciężko wybrać.

    I miejsce za wykonanie o oryginalność Amaretto
    II miejsce Małgoś 13(na moim monitorze Śniezka ma czerwone oczy, ale podejrzewam,
    że sa brązowe :-D)
    III miejsce Sarenka/ Konopek- nie umiem wybrać

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie I miejsce nr 5
    II miejsce nr 3
    III miejsce nr 12

    OdpowiedzUsuń
  18. 5 pkt- 18 Amaretto
    3 pkt- 21 Agata Fleszar
    1 pkt- 9 Świat według Basi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki oglądnęłam wiele razy z góry na dół i z dołu do góry,w końcu coś trzeba zdecydować więc:
    1 m-ce----nr.23 Elunia
    2 m-ce----nr.17 Dżastii M
    3 m-ce----nr.16 Małgoś 13

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie piękne, trudno wybrać te trzy.

    I miejsce - Milka Chmiel

    II miejsce - Elunia

    III miejsce - Justyna9ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie karteczki są piękne. Widać serce włożone w ich tworzenie. Wybór tradycyjnie bardzo trudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczki oglądałam na wszystkie możliwe sposoby po to by móc wybrać trzy najładniejsze. Oto mój ranking:
      I - dla 6 czyli Marty Myszkusi
      II - dla 3 - Milki Chmiel
      III - dla 21 - Agata Fleszar

      Usuń
  22. I miejsce - 12. Ewa Kwiatkowska
    II miejsce - 3. Milka Chmiel
    III miejsce - 11. Monika na hamaku
    Karteczki powstają coraz piękniejsze! Trudny wybór jak zwykle :-). Dziewczyny, naprawdę świetne interpretacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. No i kolejny raz problem, ale w końcu wybrałam tak, pierwsze - Konopek, drugie - Justyna9ewa, a trzecie - Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie karteczki piękne i ile w nich pomysłowości. Trudny wybór! Wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu zatem swój głos oddaję na karteczki:
    I 16 Małgoś 13
    II 23 Elunia
    III 3 Milka Chmiel

    no ale i oczywiście wszystkie karteczki są śliczne... Twoja Lidziu również :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak co miesiąc wybór tej trójki karteczek jest coraz trudniejszy, bo Dziewczyny robią prawdziwe cuda.

    I miejsce - 16. Małgoś 13
    II miejsce - 23. Elunia
    III miejsce - 4. Konopek

    OdpowiedzUsuń
  27. No to głosuję: I miejsce - kartka nr 16, II miejsce - kartka nr 11, III miejsce - kartka nr 6 Ale wszystkim należy się uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1 miejsce numer3 Milka Chmiel 2 miejsce numer 11 Monika na hamaku 3 miejsce numer16 Małgoś 13

    OdpowiedzUsuń
  29. I miejsce - 16. Małgoś 13
    II miejsce - 23. Elunia
    III miejsce - 3. Milka Chmiel

    Wszystkie prace są bardzo ładne. Miałam problem z wyborem, ponieważ wszystkie są tak śliczne że dwa dni się zastanawiałam na tym. W końcu postanowiłam. Małgoś 13 dziękuję za wspaniałą kartkę. Jest niesamowita. Nie mogłam się napatrzeć jak tylko dostałam. Dziękuję za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  30. I miejsce - 6. Marta Myszkusia
    II miejsce - 20. Justyna9ewa
    III miejsce -12. Ewa Kwiatkowska

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne karteczki :) Zresztą jak zawsze i jak zwykle trudny wybór :D
    Moje głosy oddaję na:
    miejsce I - nr 11 Monika na hamaku
    miejsce II - nr 17 Dżastii M
    miejsce III - nr 21 Agata Fleszar
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję Lidziu za cudną zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie się obadałam, że głosujemy do dziś! :)
    Ale mam nadzieję, że zdążyłam :)
    I miejsce - 5 pkt - Małgoś13
    II miejsce - 3 pkt - Ke$ha
    III miejsce - 1 pkt - Ewa Kwiatkowska

    OdpowiedzUsuń
  33. 3 - Milka, 4 - Konopek, 23 - Elunia ^^ Piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie karteczki cudowne ale trzeba wybrać tę jedną
    1 - Amaretto 18
    2- Małgoś 13
    3 - Lucy z mazur 1
    pozdrawiam cieplutko wszystkie uczestniczki zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. GŁOSOWANIE ZOSTAŁO ZAKOŃCZONE!

    OdpowiedzUsuń
  36. JESCZE JA CHCIAŁAM;)
    1. 4. Konopek
    2. 18. Amaretto
    3. 16. Małgoś 13

    OdpowiedzUsuń
  37. Z głosowaniem się spóźniłam..ale prace są piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)