sobota, 9 grudnia 2017

Cały w bieli...

Zaczęło się od porządków zrobionych w pudełkach z koralikami.
A jak już miałam te koraliki w ręce, to zachciało mi się coś z nimi zrobić.
I tak powstał ten mały, biały komplet biżuterii

 Najpierw zrobiłam naszyjnik

Do niego kolczyki

A na końcu jeszcze bransoletkę

Jako, że komplet jest cały biały, a do tego ten wzór wygląda
jak takie małe skrzydełka, to zgłaszam go na wyzwanie w Szufladzie


*********************

A w tym tygodniu przeczytane :)

Erica Spindler - Obsesja - 448 stron

Miłego weekendu Wam życzę!

29 komentarzy:

  1. Piękny komplecik Ci wyszedł i wygląda bardzo elegancko:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, komplet jest niesamowity, kojarzy mi się z biżuterią Królowej Śniegu.
    Ściskam mega mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i zwiewny ten komplecik. Aniołki powinny tylko takie nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, piękny i mroźny ten komplecik :) Ale pomimo "mroźności" będzie pasował również :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik zrobiłas:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu śliczny jest ten komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komplecik, na pewno będzie nietuzinkowym spojrzeniem na anielskie wyzwanie w Szufladzie :) Powodzenia :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie taki mały ten komplet biżuterii Lidziu:) brawa za pomysłowość i swietne wykonanie !!! Sciskam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Córeńko! Jestem pod wrażeniem , Cudowne dzieło stworzyłaś , Bardzo ładny i Bardzo mi się podoba - Spokojnej nocy Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowy komplecik biżuterii! Powodzenia w wyzwaniu Ci życzę i serdeczności po małej przerwie blogowej przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś piękny i bardzo elegancki komplecik Lidziu. Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten komplecik Lidziu, idealny na Święta. Jesteś niezwykłą i bardzo wszechstronną osobą i wciąż podziwiam Twoją kreatywność.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu piękna biżuteria. już masz w czym wystąpić na święta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplecik :) Bardzo fajnie to wymyśliłaś i zrobiłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, delikatny i elegancki!!! Pozwodzenia w wyzwaniu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudnej urody komplecik :) Ja bardzo lubię biel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa interpretacja anielskiego wyzwania. Witamy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny komplecik, ładnie i elegancko się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplecik jest pełen uroku, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny komplecik Lidziu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)