czwartek, 7 grudnia 2017

Mikołaj do mnie przyszedł

Chyba byłam wyjątkowo grzeczna w tym roku,
bo aż od siedmiu Mikołajów dostałam upominki :)

Jednym z nich była Monika, która była moją
parą wymiankową w zabawie u Inki


Wczoraj pokazywałam Wam opakowanie jakie w tym celu zrobiłam
A teraz możecie zobaczyć co do tej torby dla Moniki włożyłam.

A teraz będę się chwalić jakie ja śliczności dostałam :)
Na początek pięknie ozdobiona torebka

Do tego śliczna karteczka

Pełno przeróżnych smakowitości

I całe mnóstwo fantastycznych przydasi

Moniko jeszcze raz Ci za tyle cudownych upominków
bardzo, ale to bardzo dziękuję. Jestem zachwycona nimi.

A Ince dziękuję za zorganizowanie tak fajnej wymianki.
Już czekam co ciekawego Inka dla nas przygotowała na przyszły rok?

22 komentarze:

  1. Córeńko! Pięknie się wymieniłyście, Wspaniałe prezenty wysłałaś i Piękne również otrzymałaś, Chi chi tylko kto tą kawkę wypije - Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny, ale się fajnie wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty :) Bardzo fajna wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna Wymianka Dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenciki dostałaś i fajne tez poleciały od Ciebie. Grunt że zabawa była świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo dziękuję, to była naprawdę fajna wymianka i cieszę się, że trafiłam na Ciebie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogate i eleganckie Wasze torby pełne świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lideczko, pięknie Cię Mikołaj obdarował, chyba faktycznie byłaś bardzo grzeczna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, super wymianka. I Twoje i Moniki prezenty super :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne takie zabawy są.
    Lidko, wykrojnik doszedł, bardzo serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna wymianka Lideczko):
    Cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaszalałyście z Moniką :) wymianka na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na bogato i przepięknie opakowane prezenty

    OdpowiedzUsuń
  14. Bogaty ten Mikołaj, cudne prezenty sobie sprawiłyście :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała wymiana prezencików! Gratuluję wam serdecznie tej fajnej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo bogata wymianka.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu gratuluję dostałaś piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż za szaleństwo. Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)