niedziela, 31 grudnia 2017

Podsumowanie roku

Często u Was na blogach widzę różnego rodzaju podsumowania.
Fajnie to wygląda jak w jednym miejscu jest umieszczonych tyle prac.
Dopiero wtedy widać ogrom pracy, jaki został włożony w zrobienie ich
Stwierdziłam więc, że i ja takie podsumowanie zrobię na zamknięcie roku.

Zacznę od zabaw kartkowych, bez których ani rusz:)
Sama się zdziwiłam, że aż tyle kartek na te zabawy zrobiłam.

Karteczki na zabawę u Ani Iwańskiej


 Karteczki na zabawę u Uli K

Za zrobienie wszystkich karteczek u Uli przez dwa lata
dostałam takie śliczne wyróżnienia :)



Karteczki na zabawę u Inki

Inka również przyznała nam całoroczne wyróżnienia :)

Karteczki na zabawę u Magos


Karteczki na zabawę u Hubki38


Karteczki na zabawę w KTM


I karteczki na zabawę u Ewinki


**********************************

Sama też poprowadziłam Kwiatową Wymiankę Kartkową
 
A także na początku roku zrobiłam konkurs Foto zagadka

*****************************

Postanowiłam przez cały rok haftować bombki razem z Raeszką


A także misie Fizzy Moon razem z Anią Jacewicz


I nauczyć się Szydełka tunezyjskiego razem z Ranya i Bevą

*********************************

Miałam okazję być trzy razy Gościnną Projektantką

Zapisać się u czterech dziewczyn na podaj dalej
I dwa razy wygrać candy

********************************

Oprócz tego wzięłam udział w 6 wymiankach


*****************************

Nie przeszłam też obojętnie obok kilku blogowych zabaw


Ani blogowych wyzwań

**************************

Rozpoczęłam też zabawę z Cyklicznym szydełkiem na blogu DIY
I tak powstały już śnieżynki

Lampioniki, za które dostałam wyróżnienie

Jak również rożne świąteczne ozdoby

***********************************

I co najważniejsze, nie mogło się obejść bez czytania :)
Zapisałam się na dwie zabawy czytelnicze.

Pierwsza u Ani Jacewicz polegała na przeczytaniu 3650 stron.
Mi udało się ich przeczytać aż 26271 stron :)

I drugie u Wiedźmy 

Tutaj czytaliśmy książki, które miały w tytule:

Jak widać trzech mi zabrakło, ale i tak wynik niezły :)
Cieszę się bardzo, że udało mi się przeczytać aż 72 książki!

*************************

A to tylko rzeczy na same zabawy, całą resztę jaką zrobiłam
w ciągu roku miałyście okazję oglądać na bieżąco.
Dla mnie ten rok robótkowo był bardzo szczęśliwy i owocny.
Co będzie w 2018 roku? Nie mam pojęcia, ale wiem jedno:
Dzień bez robótek to dzień stracony, więc zawsze coś powstanie :) 

A tymczasem kochane moje życzę Wam udanego Sylwestra.
Bawcie się dobrze aż do białego rana, czy to na imprezach czy to w domach.
Ja od lat spędzam go w domu bo tak lubię. A Wam życzę:

Abyście w ten Nowy Rok weszli z radością w sercu, nadzieją na lepsze jutro
i wiarą w to, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Życzę też wszechogarniającej miłości zarówno od ludzi jak i do ludzi.
Dużo uśmiechu na twarzy, mało zmartwień i problemów.,
I żeby Was nigdy nie opuszczała wena twórcza ani zapał do pracy.
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Obrazek znaleziony w internecie

30 komentarzy:

  1. Wspaniałe podsumowanie! Jestem pod wrażeniem mnóstwa zabaw w jakich brałaś udział. Czytelniczo piękny wynik. Życzę Ci wszystkiego najlepszego Lidziu w 2018 roku i wielu wspaniałych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia! Wspaniale to wszystko podsumowałaś, Tylko czy Twój rok miał naprawdę 365 dni :-) Sporo tego dokonałaś - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia! Jeszcze Zapomniałam Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku, Zdrowia Radości i Samych Szczęśliwych chwil - Buziaczki Noworoczne Wam Przesyłam a Intusiowi czochradełka Pa

      Usuń
  3. Cudowne podsumowanie, tak jak piszesz widac ogrom dobrej roboty ☺podziwiam tez liczbe przeczytanych przez Ciebie ksiazek, ja ledwo dobilam do 40.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowita mróweczka z Ciebie :) podziwiam za wytrwałość i szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego Lidziu! :)
    Piękna statystyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ,ile tego ? A praca zawodowa ,spotkania z rodziną i przyjaciółmi ? Twoja doba z pewnością jest dłuższa niż moja ;-D Lideczko ,niech 2018 będzie równie obfity w różne działania :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamuniu...ileż prac, ile różnych działań....Lidziu, na ten Nowy Rok życzę Ci wciąż nieustającej weny, energii i zapału do tego co robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie, jaki ogrom kartek i innych prac. Też chciałam takie zrobić u siebie, nawet mam przygotowany post, tylko nie mam kiedy ogarnąć zdjęć :). Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, Lidko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwaliłaś kawał dobrej i pięknej roboty, Lidko :-) Życzę Ci pomyślnego roku 2018 z mnóstwem czasu na realizację wszystkich Twoich pasji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu jaki ogrom prac. Rzeczywiście w takich postach zbiorczych widać dopiero prace, którą się wykonało w ciagu roku :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, widać że nie próżnowałaś! Gratuluję tak dobrych wyników :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Aby był tak samo twórczy jak ten mijający :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu:)zbieram szczękę z podłogi:)))ogrom pracy,ogrom przeczytanych książek i jeszcze praca zawodowa...jak Ty to robisz?:))))))podziwiam i pozdrawiam cieplutko życząc szczęścia w nowym roku:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu- jestes chyba najbardziej pracowitą osóbką w świecie rękodzielnicvzym, jaka znam. I to do tego tak utalentowaną!!!Cudowne te Twoje prace!!! Przy okazji przypomniałąs mi, że organizowaam 2 zabawy ;-D Buziaki i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW !!! Ale piękny dorobek :) Gratuluję pracowitości i wytrwałości :)
    Życzę Ci Lidziu równie bogatego w robótki następnego roku !
    Udanej zabawy i wszystkiego naj, naj !!!
    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś kobietą wielu talentów...brawo wielkie:)
    Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość,
    pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń,
    a gdy się one już spełnią,
    niech dorzuci garść nowych marzeń,
    bo tylko one nadają życiu sens.
    Szczęśliwego Nowego 2018 Roku !
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pracowity rok miałaś ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Liduś, jesteś niesamowita. Pracowita, utalentowana Mróweczka.
    Kochana, życzę Ci wspaniałego, szczęśliwego, twórczego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracowita mróweczka z Ciebie Lidziu :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To był bardzo pracowity rok Lidziu ale i mnóstwo powodów do satysfakcji - powstało wiele pięknych prac.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pełna podziwu i aż mi się oczy święcą do tych wszystkich piękności!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj działo się u Ciebie nie mało. Jestem pod ogromnym wrażeniem szczególnie powaliła mnie ilość karteczek jakie zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie i do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem ogromu wykonanych prac.
    A w Nowym Roku życzę Ci samych radosnych i pogodnych dni. Do siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu!!! Przepiękny i twórczy rok za Toba! Podziwiam i gratuluje:) zycze zeby ten nie był gorszy i abyś wciąż czerpała radosc z tego co robisz:) i mnóstwa uśmiechu i radości każdego dnia!!! Z usciskami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lideczko - niezwykle pracowity rok miałaś...mnóstwo wspaniałości stworzyłaś):

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ale piękne podsumowanie Lidziu.
    Dawno u Ciebie nie byłam ,napis u góry z misiaczkami jest cudny.
    Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku,niech spełniają Ci się wszystkie marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW!WOW!WOW! Lideczko ależ jesteś pracowita i tak cudownie wszystko zrobiłaś. Czyli pracowita i zdolna i jeszcze taka, która nie przejdzie obojętnie obok wyzwań:) Gratuluje Ci z całego serca. Tylko pozazdrościć!
    Do tego masa przeczytanych książek. Podziwiam Cię!
    Życzę aby ten nowy rok był dla Ciebie pełen wyzwań, które się dobrze kończą. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnionych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne podsumowanie. Jak wiele się tych prac nazbierało, jestem pod ogromnym wrażeniem. Oby w Nowym Roku było tego więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidziu jestem pod wrażeniem. Ile wspaniałości, tyle się działo. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hehehehe no chyba Twoja doba jest dwa razy dłuższa od mojej. Piekne podsumowanie kochana i ogromnie dużo cudnych prac. gratuluję pracowitości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)