poniedziałek, 25 grudnia 2017

Co powstało na święta?

W tym roku powstało tych rzeczy znacznie mniej.
Raz że tak wyszło, że miałam przed świętami dużo obowiązków.
A dwa, że już najbliżsi mają ode mnie tyle rzeczy że musiałam przystopować :)

Ale mimo to kilka maleństw jeszcze zrobiłam, choćby te małe świeczuszki

Hafcik ze świątecznym misiem Fozzy Moon

Taka mała szydełkowa choineczka z dzwoneczków :)

A także dzwoneczki

Muchomorki

Świecznik

I jeszcze kilka śnieżynek

Wszystkie te szydełkowe ozdoby zgłaszam na wyzwanie


*********************************

I jeszcze krótko o ratowaniu choinki :)
Pewnego wieczoru mój mąż ze spaceru z psem wrócił do domu
z żywą choinką w ręku. Ktoś ją trochę poturbował bo i nie miała
normalnego czubka (widać że ktoś jej wcześniej go obciął i zaczęła
wypuszczać 3 odgałęzienia zamiast jednego) i na dodatek miała
poniszczony dół, połamana i obcięte gałązki. Ale po za tym była
żywa, ładna zielona, więc żal było ją zostawić na zniszczenie.
Mąż obciął ją w połowie i taka mała, krzywa sobie u nas stoi.


Specjalnie dla Was powiesiłam na niej te haftowane zawieszki,
żebyście mogły zobaczyć jak to wygląda na choince :)


A tutaj wersja z bombkami

Miłego dalszego świętowania Wam życzę!

24 komentarze:

  1. Piękne ozdoby przygotowałaś :) A choinka wygląda cudnie z haftowanymi zawieszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładna choineczka :) Zawieszki na niej prezentują się pięknie, chociaż wersja z bombkami też mi się podoba :) Jeszcze raz wiele szczęścia i buziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne prezenty przygotowalas a hoineczka sliczna i oryginalna, Wesolych Swiat zycze i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Liduś, ozdoby cudne. Wielkie brawa za uratowanie choineczki.
    Ściskam mocno i życzę radosnego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie ubrałaś te świeczuszki, a szydełkowe ozdoby są przecudne!
    Przygarnięta choineczka w obu wersjach wygląda bardzo świątecznie:-)
    Zdrowych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. My z moim M po wichurach poszliśmy na spacer i też przytargaliśmy do domu połamane choinki:)))
    piękne wytworki zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne prezenciki i choinka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdoby i choinka
    pozdrawiam serdecznie
    weronika

    OdpowiedzUsuń
  9. Śnieżki śnieżynki nie dzwoneczki ...wszystko cudowne i piękne, ale muchomorki mnie urzekly 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo oryginalna choineczka i choć "po przejściach" prezentuje się wspaniale. Miłego świętowania Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Białych myśli lekkich jak puch niech anioł przywieje z nieba, otworzy skrzydłem nadziei i niech kolędę zaśpiewa. Bo dzisiaj jest piękny dzień, wszystko się rodzi na nowo, więc w blasku tajemnych świąt żyj zdrowo i kolorowo. Zyczy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  12. zaskakujesz tematycznie,wszystkie ozdoby są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna choinka i dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dekoracje przygotowałaś, a choineczka z bombeczkami wygląda cudownie, podarowałaś jej drugie życie.
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu super ozdoby szydełkowe i nie tylko przygotowałas. A ta maleńka choineczka po przejściach świetna jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Lideczko te zawieszki świetnie się prezentują. Bardzo się napracowałaś, ale widać, że warto było. Swieczniki na szydełku sa bardzo piękne, oryginalne! Jesteś Lidzia -Pszczołka:) pracowita bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu i poeknie jest!!!
    A muchomorki szczegolnie mi sie podobaja:) mam do nich słabość!:) musze nazbierać korków od szampan i spróbować takie zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie zachwycają świeczniki, urocze są! i bidula choinka otrzymała nowy look - pewnie jest wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka stworzyłaś na Święta, mnie zauroczył haftowany świecznik i dekoracje świec.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczy stworzone na święta to perełki :) a ja zakochałam się w swieczkach :)
    I ciekawa historia z choinką, dobrze że uratowana. Wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawo za uratowanie choinki ;) a szydełkowe prace fantastyczne - mój ulubiony to świeczniczek w kształcie gwiazdy! Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukałam szukałam i znalazłam :) Jakiś post szydełkowy :)
    Śliczne muchomorki :) Pierwszy raz takie widzę. Urzekły mnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)