niedziela, 3 grudnia 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Róże

W tym roku ostatni raz wymienimy się kartkami,
na których zagości kolejny kwiatek.



Jestem pewna, że i tym razem kartki powstaną cudne.
Tym bardziej, że wybrałam dla Was królową kwiatów.

Ale o tym za chwilę, bo teraz jest czas na podziwianie
karteczek z listopada, na których gościła lawenda.
I takie oto karteczki wysłane zostały...

Ewa Gawlik do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Agulek

Agulek do Małgosi X

Małgosia X do Any

Ana do Madzi B

Madzia B do Reni

Renia do Annette

Annette do Świat według Basi

Świat według Basi do Etoile

Etoile do Czarnej damy

Czarna dama do Sikoreczki

Sikoreczka do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Tynki

Tynka do Krysi

Krysia do Anny T

Anna T do Natalii F

Natalia F do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Ewy Gawlik

Dziś dla odmiany zrobiło się nam pięknie, fioletowo
i jak zawsze ślicznie, cudne są te Wasze kartki.

**********************************

I tak jak wspomniałam wcześniej na grudzień
wybrałam dla Was królową kwiatów, tak więc będą to


 Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7 grudnia
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)
Lista osób chętnych do wymianki:

  1. Czarna dama
  2. Mafalda & Mouse
  3. Ana
  4. Natalia F
  5. Micia Marzena Przybyła
  6. Ewa Gawlik
  7. Świat według Basi
  8. Madzia B
  9. Etoile
  10. Anna T
  11. Małgosia X
  12. Agulek
  13. Annette 
  14. Bożenas
  15. Krysia 
  16. Sikoreczka
  17. Renia

24 komentarze:

  1. Śliczne karteczki wszystkie
    pozdrawiam serdecznie
    weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pomysłowo i unikatowo. Piękne prace. Bawię się dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Galeria, tym razem lawendowa, przepiękna i różnorodna! Brawa dla dziewczyn za pomysłowość.
    A skoro to już ostatki kwiatowo - karteczkowej wymiany to nie może mnie braknąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki powstały:) Na grudniowe różyczki oczywiście się zapisuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lawendowe kartki wyglądają cudownie. Fioletowa galeria prezentuje się wspaniale niesamowicie pomysł widać u Dziewczyn -piękne.
    Na królową kwiatów oczywiście się zapisuję bo nie może być inaczej uwielbiam te kwiaty. Pozdrawiam serdecznie Lidziu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wszystkie przepiękne!
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne lawendowe kartki dziewczyny przygotowały :)
    Na róże oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa. Karteczki urocze i każda inna, choć wszystkie lawendowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki pewnie ze się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne karteczki�� również i ja sie zapisuje chętnie ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam ze moze na ten miesiac wybierzesz gwiazde betlejemną, ale z różą tez sie bawie dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Obowiązkowo się zapisuję :) Pięknie, lawendowo się zrobiło, a dziewczyny jak zwykle spisały się na medal :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, oczywiście, że się zapisuję. Lawendowa galeria jest taka piękna!
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bawię się dalej Lideczko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję ślicznie za uroczą karteczkę od swojej parki :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne wszystkie karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę, nie wysłałam do Ciebie zdjęcia kartki z lawendą - ależ jestem zakręcona. Na szczęście tylko w domu, bo w pracy jestem dopięta na ostatni guzik. Na wymiankę z różą (myślałam, że będzie gwiazda betlejemska) oczywiście się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. No to wchodzę w to:)))chętnie wezmę udział w wymiance różanej:)))
    możesz mnie wpisać i wybrać osobę do której mam wysłać kartkę z różą:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Córcia! Ja również się zapisuję, Galeria lawendowa prześliczna - Miłego wieczoru całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te lawendowe kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wchodzę w różany świat. :) Lidziu możesz mnie dopisać.

    A karteczki piękne! Śliczna galeria.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne, lawendowe inspiracje - sama radość oglądać takie zdjęcia gdy za oknem tylko śnieg.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne wszystkie kartki Ja także dołączam do grudniowej wymianami
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie blogowiczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)