środa, 15 marca 2017

Bombkujemy przez cały rok - luty

Dziś piętnasty więc pora pokazać kolejne bombki,
jakie haftujemy razem z Raeszką :)


W tym miesiącu elementem dodatkowym do wyhaftowania
była babeczka, a nawet dwie różne, do wyboru. Ja wybrałam tę


I oczywiście kolejne trzy bombeczki



Razem jest już ich 6 sztuk. Do końca roku uzbiera się niezły ich komplet


Już czekam na kolejne wzorki :)
Miłego dnia Wam życzę i dużo słońca.
U nas wczoraj było już pięknie, słonecznie, ciepło.
Ach jak cudownie gdy w końcu czuć wiosną :)

31 komentarzy:

  1. Piekne. Uwielbiam kolor zielony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bombki, ale czy na choince nie znikną;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu bardzo ładnie poprawiasz te bombeczki! Czy możesz mi powiedzieć czym wycinasz ten filc? Bo moje nożyczki karbowane nie daja jemu rady.... Ściskam i czekam na słońce bo poki co pochmurnie u nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, ja akurat poszłam na łatwiznę i wycinam je wykrojnikami :)

      Usuń
    2. Ok, rozumiem... No bo nożyczki nie daja rady, spróbuje czegos innego:)

      Usuń
  4. Piękne ozdoby powstały!
    Choineczka przystrojona takimi zawieszkami będzie zachwycała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Lidziu. Bardzo fajnie wyglądają te haftowane bombki zawieszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne bombki!
    W bardzo fajny sposób je wykańczasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu sa super te twoje bombeczki , bardzo fajnie wyglądają po oprawieniu .
    Dziękuję za info pod moim postem
    Pozdrawiam i też już czekam na nowe wzorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne bombeczki i babeczka taka apetyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zawieszki :) Na pewno będą wspaniale wyglądać na choince.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają ślicznie, będą idealne na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Liduś, śliczne bombeczki, na święta uzbiera się niezły komplecik.
    A na widok babeczki aż łykam ślinkę:)
    Buziaczki wiosenne, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu Twoje hafciki zyskały piękną oprawę i będą wspaniałą ozdobą choinki. Mufinka wygląda bardzo smakowicie mniam, mniam... Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładniutkie zawieszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafciki i jak ślicznie zagospodarowane. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Po wyniki zapraszam jutro. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne bombki i w jedynym słusznym dla Ciebie kolorze:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Babeczka jest bardzo apetyczna,a te bombkowe zawieszki są śliczne,ale będą fajnie wyglądać jak już zrobisz je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  17. Córeńko! Bombeczki są Prześliczne a Babeczka Apetyczna - Spokojnej nocy buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Lideczko ! Uśmiech i uściski posyłam <3 Kochana u mnie też dziś wiało, tak bardzo iż pomyślałam dokładnie to samo co mi napisałaś :)) Patrz nawet na odległość człowiek się rozumie :)) Co do Twoich pięknych prac to jak zawsze zadziwiasz kunsztem wykonania! Bombeczki są przeurocze, cudownie będą prezentować się na choince! Babeczka hmmm... aż musiałam przyspieszyć pisanie bo poleciała ślinka ! Wygląda jak prawdziwa ! Ściskam i niech Ci tam bedzie wiosennie i cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie się prezentują te Twoje zawieszki :).

    U mnie dzisiaj zanosiło się na deszcz ale od czasu do czasu słoneczku udawało się przedostać przez chmury :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne bombeczki i oryginalnie wykończone! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądają :-) Wszystkie będą zielone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie. Ja kocham kolor zielony i najczęściej go używam do dekoracji w swoim domku :)

      Usuń
  22. Śliczne takie jednokolorowe! Będą wspaniałą ozdobą!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne są te bombeczki :) Buziam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)