niedziela, 19 marca 2017

Pozazdrościłam, więc sobie zrobiłam :)

Podziwiałam u Karoliny Jej super budkę dla ptaszków.
Spodobał mi się, pozazdrościłam go, oczywiście jak zawsze pozytywnie.
I stwierdziłam, że też sobie taki zrobię :)
No, może nie do końca taki sam, bo Karola ma ją zrobioną z drewna,
przerobioną ze starego termometru. Moja natomiast jest z papieru.

Zaczęło się od wycięcia podstawowych części z tektury

A potem oklejenia ich papierem

Na końcu już tylko ozdabianie :)
Na początek kilka zbliżeń...

A teraz w całej okazałości z różnych stron :)

Z tyłu budki nakleiłam, nazwijmy to "button", własnej roboty.
Przy okazji pokażę Wam ich więcej.

Bogusiu  ta praca idzie tez jeszcze na Twoją zabawę :)

33 komentarze:

  1. Córeńko! Ale Ten domek jest Śliczniutki, Podziwiam Cię - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Mam nadzieję że zaczaruje wiosnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu bardzo ładny domek dobrze że"pozazdrościłaś" bo by nie powstał. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana tak od podstaw sama go zmontowałąś- podziwiam :) Zdolna babeczka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna budka! Nie mogę oderwać od niej wzroku! Od razu poczułam powiew wiosny;)
    Miłej niedzieli Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to tylko czekać na wiosenne rozmnożenie ptaszków :-D Budka na szczęście duża :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Już myślę o tobie, wiosno"- piękna myśl... Od dawna marzy mi się taka czy podobna budka dla ptaszków; gdzieś nawet wycięte elementy utknęłam i na tym się skończyło :p Chyba mnie przerosło. Po wycięciu elementów skończyły mi się pomysły na dalsze ozdabianie, a plany miałam, że ho,ho!... Najlepiej jednak czuję się w albumach i notesach. Lidziu, budka dla ptasząt śliczna i taka wiosenna. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny domek, jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysiu, podziwiam Cię wlaśnie za to, że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych- nie masz gotowca, to sobie go robisz....he he he...to jest sztuka1 ja 2 lewe do tego...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu piękna jest ta Twoja budka. Chyba chcesz nią przywołać wiosnę i ptaki powracające z Afryki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lideczko cudności wiosenne zrobiłaś! Wspaniały domek i bardzo kolorowy. Z przyjemnościa nań patrzę, spojrzę za okno, a tu buro...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny domek dla ptaszków :) Nastraja mnie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, cudny domeczek dla ptaszków zrobiłaś, taki rodem wprost z samego serca wiosny. Niechże ta wiosna już wreszcie zawita...
    Uściski serdeczne, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie to wymyśliłaś i pięknie zrobiłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu piękna i wiosenne Twoja budka z ptaszkiem Widzę że pomysłów Ci nie brakuję , nudzić się nie będziesz nigdy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło cudnie :) nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wiosenna kompozycja Lidziu, wyszło ślicznie!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała budka. Swietnie dałaś sobie radę 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu, wspaniała budka! Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę, że mój domek aż tak Ci się spodobał, że zrobiłaś Sobie własny:-)
    On jest zachwycający, a ozdobiłaś go po mistrzowsku!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny domek Lidziu.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudną budkę poczyniłaś, Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna budka dla ptaka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała budka dla ptaszorka :)
    Uwielbiam takie wynalazki :)
    Zdolniacha z Ciebie Lidziu :)
    W końcu masz coś dla siebie pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najważniejsze że się rozwijasz. Świetna budka, i taka wiosenna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)