środa, 1 marca 2017

Wiosenne kwiaty + wstażka / koronka

I kto się bawi u Ewuni, to już wie, że chodzi o Jej kolejne wyzwanie.

Wszystkie moje dotychczasowe prace, to był kartki.
A tym razem postanowiłam zrobić coś innego.

I tak wzięłam koszyczek, który kiedyś dostałam od Elżbiety K
koroneczkę od Lucy z mazur i kwiatki od Małgosi Burczyk
i powstała taka praca na to wyzwanie...








Kochani, przeziębienie mnie rozłożyło na łopatki i to porządnie.
Nie miałam sił kompletnie na nic. Dziś już zamierzam iść do pracy,
a także nadrobić wszystkie zaległości w domu i tu na blogu.
Przy okazji do Was zajrzę i skomentuję bo wcześniej nie było na to szans.

P.S. Zamierzałam ićc do pracy,  ale niestety nie jestem w stanie,
leżę więc i kuruję się dalej :(  Buziaki dla Was, oczywiście bez zarazków.

25 komentarzy:

  1. Lidziu przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia 😊.
    A co do koszyczka to bardzo wiosennie go ozdobiłaś pięknie wygląda. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia ! Ale Cudeńko stworzyłaś - Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu wracaj szybko do zdrowia :)
    Koszyczek śliczny - taki naprawdę świeży powiew wiosny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lideczko - dużo, dużo zdrówka Kochana:)
    A koszyczek jest śliczny - taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny koszyczek, bardzo wiosenny :)
    Nie przepracuj się, bo po chorobie potrzeba trochę spokojnej rekonwalescencji, a nie tyle pracy :) Dużo zdrówka i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zapachniało wiosną. Ślicznie i kolorowo. Żdrowka Lidziu życze. Pożdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny koszyczek, wspaniale go ozdobiłaś, aż słoneczko u mnie wyszło:-)))
    Dobrze się wykuruj, bo paskudne choroby w tym roku panują, mnie miesiąc trzymało.
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, kolorowy i mega wiosenny koszyczek!
    Dużo zdrówka, Lidziu :-)
    I mnie dzisiaj przeziębienie rozłożyło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, przede wszystkim dużo zdrowia i trzymaj się, kochana. Koszyczek pięknie przybrałaś we wiosnę ;) Serdeczności życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie ,kolorowo,wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka przede wszystkim :) a koszyczek pięknie się prezentuje :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu zdrówka życzę, a koszyczek w nowym przebraniu śliczny taki wiosenny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny koszyk.
    Trzymaj się cieplutko i wracaj do pełni zdrowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka życzę :) Koszyczek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ozdobiłaś koszyczek Lidziu !!! Wracaj szybko do zdrowia Kochana !!! Przytulam i posyłam moc buziaków 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka. Niech wszystkie wirusy znikną. A koszyczek śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu koszyczek pięknie przystroiłaś ,śliczna jest ta koronka i piękne kwiatki.
    Zdrówka kochana ,przegnaj te zarazki na 3 wiatry .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Liduś, koszyczek cudowny i na pewno kryje wiosenne marzenia.
    Kochana, szybko wracaj do zdrowia, kuruj się i nie przejmuj pracą.
    Ściskam mocno i z całego serca<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna praca, kolorowa, radosna i lekka !! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko i życzę by zdrówko wróciło do końca, a domownicy więcej pomagali! Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze zdrówko więc kuruj się kochana i dbaj o siebie.
    Prześlicznie ozdobiłaś ten koszyczek. Jest wiosenny i radosny.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyczek super wiosenny dała Ciebie Lidziu witaminki ze wsi posyłam:) zdrowiej Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakże wiosennie się u ciebie zrobiło. Dużo zdrówka zyczę 😃

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie ozdobiłaś koszyczek. Mam nadzieję, że przeziębienie nie okazało się grypą i doszłaś już do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)