sobota, 11 marca 2017

Karteczki, karteczki...

Czyli znów całe mnóstwo kartek zrobionych na zabawy u dziewczyn.

Zacznę może od zaległych czyli na wyzwanie w KTM

Pierwsza z nich to jest grafika + mapka

Druga to grafika + wytyczne: motyle, perełki, bez kwiatów

A jak już zrobiłam zaległe to i od razu machnęłam kolejne :)

I tak grafika + mapka

Oraz grafika + wytyczne: koronka, tekst, kolor biały


***************************

Teraz karteczki na zabawę u Ewuni
Pierwsza to:

Ja najpierw pociapałam tuszami kartkę

A potem nakleiłam baranka, któremu też zrobiłam ciapki,
no i są jeszcze jajeczka w kropeczki

Druga to:

I moja karteczka
A trzecia to:

I moja karteczka

Bazia jest taka malutka przy napisie :)
I słoiczek z kasiorką.

************************

I karteczki, które powstały na poprzednią zabawę u Magos,
 a których nie mogłam wcześniej pokazać :)

A mianowicie karteczka na Dzień Kobiet,
na której miał się znaleźć jakiś kobiecy akcent.
U mnie jest, a właściwie są to torebki :)



Myślę, że jak na jeden raz, to w zupełności wystarczy.
Pozostałe kartki na zabawy pokażę za kilka dni :)

26 komentarzy:

  1. Córcia! Ale wysyp Karteczek, Wszystkie oczywiście Piękne, Ta z krzyżem mi się bardzo Podoba, A tych torebek jaki wybór :-) Spokojnej nocy Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki!!! najbardziej podoba mi się zestaw torebusiowy, urocze ta hafciki!!!
    Pozdrawiam i miłej soboty Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki, każda jest piękna i dopracowana. Najbardziej podobają mi się te z torebkami, pomysł z koronką był świetny i te kwiatki...super wyszło:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest co podziwiać, Kochana :-)
    Karteczki z torebkami są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wysyp piekności. Karteczki wszystkie urocze jednak te babskie są genialne. Pozdrawim serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne kartki , dziekujemy za udzial w zabawie KTM, zachwycilo mnie to tlo do kartki, ktore sama zrobilas ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciły mnie karteczki torebusiowe:)))słodziaki :))))ależ Ty masz pomysły:)super

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piekne:) Ale najbardziej podoba mi sie pierwsza z zajączkiem, potem ta z barankiem, a juz najbardziej karteczki z torebkami:) Cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liduś, śliczne karteczki i chyba nie będę oryginalna, jeśli napiszę, że te torebusie są najpiękniejsze. Do tego cudne szydełkowe kwiatuszki - ach!
    Buziaczki i przytulaski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu świetne kartki wszystkie, ale torebeczki powaliły mnie na kolana. Świetne wzorki, a te koronki zrobione na szydełku to już cud, miód i malina.
    Pomysłów Ci nie brakuje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lideczko - Ty to chyba nie śpisz a karteczki robisz:)
    Śliczne - ale te z torebkami to "wymiatają" są suuuuuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace :) karteczka z barankiem (owieczką) urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiscie Lidziu ze wystarczy tych karteczek.. Mnóstwo ich!!! Swietne wyszły te torebkowe!!!:) bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się napracowałaś. Wszystkie kartki mi się podobają, a zwłaszcza z torebkami :).

    Lidka jak zrobiłaś tło z "ciapkami"? Super wygląda takie jakby od linijki ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór jakby od linijki to dlatego, że papier wizytówkowy miał taki wzór :)

      Usuń
  15. Wow! Lidziu, robisz hurtowe ilości! Podziwiam, bo u mnie te karteczkowe porody jakieś ciężkie;) Torebkowe są bardzo pracochłonne, bo to i haft, i szydełkowe kwiatki, szydełkowe obrobienie... podziwiam!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ile pięknych kartek! Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu piękne karteczki przygotowałaś, a ich ilość powala z nóg. Skąd bierzesz tyle czasu ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda przygotowałaś :) Oczywiście oprócz cudnych karteczek podobają mi się super hafciki torebek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty chyba masz jakiś motorek w pupie - tyle kartek zrobić. Tło kartki z barankiem rewelacyjne, a kartki z torebkami urocze i bardzo kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezła zapasik karteczek :) I wszystkie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne karteczki :) Torebki w innych wersjach kolorystycznych również piękne!

    OdpowiedzUsuń

  22. Wowwww ! Same śliczności ! Torebki są petarda !!! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem, na co patrzeć - wszystko cudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)