czwartek, 2 marca 2017

Foto zagadka 9 - Głosowanie

Przygotowani jesteście na kolejną porcję zdjęć?
Na ostatnim zdjęciu był ukryty SŁOŃ


Dziewczyny jak zawsze super odgadły i świetne zdjęcia porobiły.
Uwaga słonie nadciągają :)

Zdjęcie nr 01
Art Jonka

Zdjęcie nr 02
Bożenas

Zdjęcie nr 03
Świat według Basi

Zdjęcie nr 04
Natalia F

Zdjęcie nr 05
Krysia

Zdjęcie nr 06
Renia

Zdjęcie nr 07
Anna T

Zdjęcie nr 08
Mariola Gwóźdź

Zdjęcie nr 09
Agnieszka T

Zdjęcie nr 10
Tina J

Jeszcze tylko przypomnienie odnośnie głosowania.
Sonda znajduje się z prawej strony bloga.
Zagłosować może każdy kto tylko ma ochotę.
Głosujemy tylko na jedno zdjęcie!

16 komentarzy:

  1. Córcia! Świetne zdjęcia , idę głosować - Spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyyyyle słoników:) Post pełen szczęścia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super słoniki i jakie ciekawe fotki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dużo szczęścia jest dziś na Twoim blogu:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowano, Lidziu- urocze wszystkie słoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cztery słonie zielone Każdy kokardkę ma na ogonie taka mi się piosenka przypomniała oj ciężko wybrać najfajniejsze zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowane :) chyba nie tylko mnie sie podobało. pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale milutkie słodziki.
    Buziaczki, mój kochany choruszku<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie słonie wszystkie zdjęcia rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  10. Lideczko mam nadzieję,że czujesz się dużo lepiej ? Sciskam Cię mocno i jak zawsze sercem pozdrawiam !!! Słoniki wszystkie cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia...jedno super...zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś miałam takiego małego słonika :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)