wtorek, 28 marca 2017

Coś rozdałam, coś dostałam :)

Zacznę może od rzeczy rozdanej, a dokładniej mówiąc
od podania oficjalnego wyniku zabawy Foto Zagadka


Tabela z ostatecznymi wynikami, już podliczonymi
od punktacji najwyższej do najniższej wygląda tak:


Jest mi więc niezmiernie miło ogłosić, że zwyciężyła Tina J.
Jeszcze raz Ci gorąco gratuluję, upominek jest już w drodze.
Tutaj go pokażę dopiero, jak dotrze na miejsce, żeby była niespodzianka :)

Upominek dotarł, więc moge pokazać :)


***************************

Dokładnie w Dzień Kobiet napisałam swój równo 1000 post.
A żeby było jeszcze fajniej, to Sylwia Murzynowska
była osobą, która pod tym postem napisała 20 000-ny komentarz.
Dlatego też Ją za to nagrodziłam drobnym upominkiem :)


*********************

A teraz się pochwalę upominkami jakie ja dostałam.
Pierwszy z nich był od Basi, która dołączyła mi go do kartki na wymiankę


Kolejne upominki są od Agnieszki, która wysłała mi je w podziękowaniu
za zorganizowanie mojego zeszłorocznego candy, w którym 2 razy wygrała :)


A trzecim prezentem, jest wygrana w candy u Asi


I upominki jakie do mnie za to przyszły :)


I jeszcze od Bogusi super jajo dołożone do kartki :)


Dziewczyny pięknie Wam za wszystko dziękuje.
Cudne upominki, które cieszą moje oczy
i które przydadzą się do dalszego tworzenia.

U Bogusi brałam udział w zabawie

Za to Bogusia przygotowała dla każdej z nas super banerek.
dzięki Bogusiu za super zabawę :)


*************************

A na koniec jeszcze kolejna przeczytana książka :)

Harlan Coben - Bez skrupułów - 336 stron
Zdjęcie znalezione w internecie

22 komentarze:

  1. Córcia! Prześliczne prezenty dostałaś, szczególnie mi się podobają te metalowe ozdóbki - Piękna jest też serwetka ,Jaką wysłałaś - Spokojnej Nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenciki śliczne :) Gratulacje dla Tiny J. Cieszę się, że zdobyłam tak wysokie 5 miejsce, nie spodziewałam się :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Tiny , widać doskonały z niej fotograf :-), A u Ciebie pięknie prezentowo. To miłe jak się dostaje takie fajne prezenciki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Tiny:))))super prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki dla Tiny,mimo,że nie brałam udziału w tej zabawie to wiernie kibicowałam dziewczynom .Lidziu piękne prezenty ,jak miło gdy o nas ktoś pomyśli,sama mam tego dowody.
    Jeszcze raz wielkie dzięki,już Ty dobrze wiesz za co .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim gratulacje dla Tiny, a Tobie gratuluję wspaniałych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podarki wspaniałe, Lidziu. Gratuluję Tinie wyniku w foto- zabawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Tiny :)
    Świetne podarki Lidziu :)
    Te dane i te otrzymane :)
    Ciekawa jestem Twojej opinii na temat książki.
    Niedawno kupiłam trzy pozycje Cobena,ponieważ lubię " Go " czytać :)ale nie mam czasu ostatnio czytać,co mi się nie podoba wcale :(
    Pozdrawiam Cię ślicznie Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Lidziu, Mikołaj w wiosennej odsłonie:) Gratuluję tak pięknych prezentów.
    A Tinie gratuluję wygranej!
    Buziaczki serdeczne i wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki Zajączek to jak Mikołaj.
    Tinuś-gratuluję 💐
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne przydasie wymiankowe ;) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe paczuszki dostałaś, gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie prezenty cudne i ten co poszedł w świat i te które do ciebie przyleciały

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jaki kolorowy świat wokół Ciebie - same cuda

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Tinie:) A Tobie dziękuję za zabawę:) świetnie się bawiłam próbując odgadnąć co jest na Twoich fotkach:) Trzecie miejsce to też podium:) Z czego bardzo się cieszę:) Niezły wysyp wspaniałych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje dla Tinie! Świetne prezenty! Pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu same wspanialosci, ciesze sie razem z Toba i sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Tiny a dla Ciebie Lidziu podziękowania za udział w mojej zabawie
    ) Cieszę się, że jajo się podoba. Super prezencikami zostałaś obdarowana :)))
    Pozdrawiam bardzo, bardzo gorąco :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu, cieszę się ogromnie z wygranej w foto zabawie. I cieszę się z paczuszki jaka dotarła. Dostałam dzisiaj cynk od rodziców, ze juz wczoraj była. W niedzielę będę oglądać dary, ale już dzisiaj prosiłam mamę, aby otworzyła i wstępnie mi powiedziała jakie skarby przyszły. A przyszło ich sporo. Dziękuję ci bardzo gorąco za te prezenty. Dziękuję rownież za udział w zabawie i dziewczynom za głosowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)