piątek, 3 marca 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Tulipany


W poprzednim miesiącu na naszych kartkach królowały
urocze kwiatuszki, jakimi są BRATKI.
Cudne karteczki z nimi powstały, a wysyłały je sobie...

Etoile do Ewy Kwiatkowskiej

Ewa Kwiatkowska do Krysi

Krysia do Małgosi X

Małgosia X do M Strach

M Strach do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Madzi

Madzia do Any

Ana do  Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Adrianny Przybyłowskiej

Adrianna Przybyłowska do Małgoś 13

Małgoś 13 do Świat według Basi

Świat według Basi do Aliny

Alina do Annette

Annette do Agulek

Agulek do Natalii F

Natalia F do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Reni

Renia do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Barbetka K

Barbetka K do Czarnej damy

Czarna dama do Anny T

Anna T do Ewy Gil

Ewa Gil do Etoile

Fantastyczne kartki, aż oczy się do nich uśmiechają :)
Gdyby któraś nie dostała swojej karteczki do 10 marca
to wtedy proszę dajcie mi znać.

Moje drogie, powtarzam to dosyć często, ale chyba nikt nie czyta.
Dajcie proszę zawsze znać adresatce jak już swoją
kartkę otrzymacie, żeby się nie martwiły!!!


A tymczasem zapraszam wszystkie osoby chętne na wymiankę marcową.
Na marzec kwiatek dla nas wymyśliła Etoile, a będą to:


Obrazek znaleziony w internecie

Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7 marca
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)
Lista osób chętnych do wymianki:

29 komentarzy:

  1. Córeńko! Ale powstało dużo Cudownych karteczek, Na Marzec mamy tulipany czyli odpowiedni kwiatek na odpowiedni miesiąc :-) Spokojnej nocy buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia! Zapomniałam napisać że się zapisuję pa

      Usuń
  2. Piękne prace dziewczyny stworzyły:-):-)
    Normalnie kwiatowy ogród:-):-)
    No i oczywiście zapisuję się na kolejnego kwiatka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki powstały:) I od razu wiosennie się zrobiło:) Na tulipanki oczywiście również się zapisuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki :) W dalszym ciągu bawię się z Wami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kartki powstały. Miałam z żalem odpuścić marcową wymianę bo brak czasu ale mam gotowe tulipany więc zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powstały super karteczki! oczywiście zapisuję się i ja na marzec:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnostwo pieknych karteczek i oczywiscie zapisuje sie na tulipanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kartki powstały, moje faworytki to oczywiście te wyszywane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście się zapisuję.
    Kartki dziewczyny są wspaniałe i tak różnorodne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. super kartki oczywiście ze się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zapisuję oczywiście.
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie kartki, bawie sie dalej oczywiscie. PS zdjecie juz wysłałam

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też na tulipanka reflektuję - i sorki bo zapomniałam dać znać swojej parze wymiankowej, że kartka dotarła. Ale się poprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki stworzyłyście!
    A bratki uwielbiam i już czekam na te w ogrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki bratkowe powstały, i świetny kolejny temat kwiatowy. Bawię się z Wami dalej. Pozdrawiam Kartkomaniaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Powstały przepiękne kartki!!! Niezły wysyp:)czuć wiosnę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cala rabatka bratkow powstała az wiosna się zdziwiła
    Ja rowniez do rabatki tulipanów się zgłaszam
    Pozdrawiam cieplutko razem ze sloneczkiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne karteczki powstały :) Na tulipany z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki z bratkami powstały! Na tulipanki oczywiście zapisuję się :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bratki to takie śliczne kwiatki, a co jedna kartka z nimi, to piękniejsza. Do wymianki tulipanowej oczywiście, że się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki bajeczne, wiosną zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki! Wspaniale jest móc oglądać tak piękne kwiaty.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudne te bratkowa karteczki... A tulipany, to dopiero piekne prace powstaną:) miłej zabawy dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem w domu więc nareszcie mogę wziąć udział w zabawie,zgłaszam się.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace! Bratki bardzo lubię. Jak się im przyglądam to myśle, jakim pięknym malarzem jest natura:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)