niedziela, 26 marca 2017

Leśna przygoda

Tak zatytułowane jest wyzwanie w Szufladzie, które wymyśliła Sarenka


Tak się składa, że wieczorami kiedy tylko mam odrobinę wolnego czasu
ćwiczę się w robieniu szydełkowych maskotek.
W zasadzie ta jest dopiero moją drugą maskotką, zaraz po owieczce :)
Mam nadzieję, że kolejne powstaną też w miarę szybko
i będą mi wychodziły coraz ładniej i ładniej :)

A tymczasem.... proszę państwa oto miś!


Śmieszny taki, ale jest fajny, a ja znów z siebie zadowolona :)
A żeby nie był taki "łysolek" to zrobiłam mu sukienkę


I teraz może już się pokazać w pełnej krasie.
Aaaa.... czyli to jest pani misiowa :)


Misia oczywiście zgłaszam na zabawę w Szufladzie.

28 komentarzy:

  1. Córcia! Ale Cudowny Misiaczek, W tej sukience wygląda czarująco - Dobrej Nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka misieńka. Ja podziwiam wszystkie osoby robiące maskotki, to nie lada sztuka... Tylko ślepka jej popraw, bo wydają mi się takie "niewidzące"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza pani misiowa:) Masz ogromny talent w łapkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wywołała uśmiech na jej zatroskanej twarzy... Przeuroczy Lidziu, a właściwie przeurocza misia, taka do zakochania i tulenia <3 Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne misiaki :) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Pani Misiowa :) CUdnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy LIdziu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki, w sukience mu do twarzy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zdolniacha z Ciebie:)
    Ja bym w życiu takiego ślicznego miśka nie zrobiła i jeszcze tak pięknym ubrankiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Liduś, prześliczna jest ta misiunia, a sukieneczkę ma bardzo elegancką.
    Tysiąc buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
  11. W misiowym zakątku nie mogło zabraknąć misia :) Wygląda czarująco :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląda ta Misiowa Panienka. jest taka słodka :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja pomyśląłam,że w Misiowym zakątku nie może brakować misi:)))sliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny misiek. Kojarzy mi się z dzieciństwem, bo miałam bardzo podobnego, zrobionego przez moja babunię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo Ty Lidziu:):):) sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutka pani misiowa.
    Lidziu super maskotka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę państwa oto miś. Miś jest bardzo grzeczny dziś Cudna misia

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza pani misiowa, taka wiosenna, radosna 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. No przecież nie mogło zabraknąć misia w misiowym zakątku :-) Lidziu świetnie Ci wyszła ta misia , a kiecka rewelacja .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna Pani misiowa, a w tej sukience wygląda bardzo elegancko:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna misia w pięknej wiosennej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Misia przeurocza i taką ma piękną słoneczną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądał na chłopczyka, naprawdę. i jak to niewiele potrzeba, by bezpowrotnie stał się misią :). Prześliczną w dodatku misią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajowy misiaczek! jak byłam mała miałam takiego małego brązowego misia z białym brzuszkiem - był ze mną baaardzo długo! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. No świetna ta panna Misia :)
    Masz talent Kochana :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)
    Buziaki :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawa Kochana! I nie bądź taka skromna, to arcydzieło!! Misiowa skradła moje serce❤ ściskam Was obie❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)