piątek, 31 marca 2017

Ciągle coś się tworzy

No cóż na to poradzę :) Kocham rękodzieło,
więc w każdej wolnej chwili coś tam sobie zawsze porobię.
Dziś dla odmiany nie będą to karteczki, a inne rzeczy.

I tak na wymiankę u Kasi powstała  taka zakładka

Zakładka ta powstała z myślą o zabawie u Ani

Na potrzeby tej samej zabawy powstał też notesik

I drugi podobny, ale z kolei na wymiankę na Złote Rączki

W środku jest wklejony notes z kostki klejonej
Więc póki się nie zniszczy okładka to można go stale używać,
wymieniając tylko w środku karteczki na nowe :)

I jeszcze ostatnio zrobiłam kilka kwiatuszkowych spinaczy dla dziewczyn,
które ostatnio kupiły ode mnie rzeczy z wyprzedaży, ale nie tylko :)

I kolejny pomysł zaczerpnięty z pinterestu.
A mianowicie, ja je nazywam "buttonami", które są zrobione z kapsli po piwie :)
Na początek, żeby zobaczyć czy w ogóle mi wyjdą, to zebrałam ich trochę
będąc na spacerze z psem, umyłam i do dzieła :)

Tutaj muszę powiedzieć, że mam na prawdę kochanego męża,
który wspiera mnie jak może.
Gdy zobaczył kapsle i usłyszał co mam zamiar z nich zrobić,
nagle wstał i wyszedł z pokoju,
A po chwili wrócił  z odpowiednim młotkiem i kowadełkiem, żeby było mi łatwiej :)
Na Niego zawsze mogę liczyć. Buziaki wielkie dla Ciebie kochanie!

I tak powstały pierwsze sztuki:

Jeden już nawet wykorzystałam na budce dla ptaszków.
Widać, że są troszkę krzywe, ale to dlatego, że robione z kapsli używanych,
wtedy inaczej się niestety rozbijają. Teraz kiedy już wiem, że wychodzą
przy najbliższej okazji zaopatrzę się w nowe kapselki :)


Miłego dnia Wam życzę i dużo słoneczka.
U nas przez ostatnie dni, było zimno, ciemno, wietrznie i deszczowo.
Czyli piękną mamy jesień tej wiosny :)

24 komentarze:

  1. Piękne hafty :) misiek wygląda nieziemsko
    a pierwszą zakładkę sama chętnie bym przygarnęła bo jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na buttony z kapsli. Fajnie to wygląda :)Spinacze z kwiatkami też są super, no i pozostałe Twoje twory również :) A zakładeczka cieszy moje oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowy z Ciebie Dobromir. Spinacze z kwiatuszkami super, chyba wykorzystam jako mini zakładki ale te buton z kapsli po piwie no pomysł rewelacyjny . Rozumiem że na górze decu a falbanka pomalowana ?
    Hafciki z misiaczkiem świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Lidziu sypiesz pomysłami!!! Swietnie:) a ja dla odmiany posyłam triche słoneczka bo u nas dzisiaj jest pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafciki urocze, a spinacze pięknie przystrojone :)
    Ale jak robisz te kapsle to nie wiem, ale bardzo mi się podobają :)
    Pozdrowienia dla męża i Intusia :) Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana- Ty to jesteś skarbnica pomysłów:)
    Zakładka z miśkiem jest super....a pomysł z kapslami jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu droga, wielki szacun dla Twojej kreatywności i systematyczności- moje kapsle bowiem, zbierane jeszcze na starym mieszkaniu, lata wstecz, wylądowały w pakamerze na półpiętrze, bo po prostu nie chciało mi się dalej myśleć nad ich zdobieniem, choć prasą introligatorską zdążyłam już je spłaszczyć. Prześliczne butony- jestem zachwycona :) I to jest właśnie ten prawdziwy scrapbooking- coś z niczego, coś z recyklingu, coś z odpadów, a nie spod BS'a czy innych gotowców.
    Wiosennego ciepła życzę i dużo słoneczka posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny świetny pomysł z tymi buttonami. Przez jakiś czas mieszkałam na osiedlu studenckim i kapsli było tam po dostatkiem, również takich, do których zdjęcia nie potrzeba otwieracza. Hafty i spinacze prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne hafciki! Notesiki są świetne:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziunia, hafcikami urzekasz, a misiaczki to już w ogóle cudo,a notesik to wisienka na torcie. Buttony, czy jak im tam, czego to ludzie nie wymyślą, mówię o nazwie, bo produkt super się prezentuje :)
    Ściskam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, niezmiennie podziwiam Twoją kreatywność!
    Misiaczki słodkie, spinacze z kwiatuszkami urocze, a buttony z kapsli - czadowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu,utwierdziłam się w przekonaniu,że jesteś naprawdę niezwykle pomysłowa :) Pierwszy raz widzę buttony z kapsli !!! Wspaniale je wykonałaś !!! No super,napatrzeć się nie mogę :) Spinacze extra,a notesiki bomba !!! Zwłaszcza pomysł na ten z kostką - przypominajką :) Aaa i jeszcze zakładeczka :) Śliczna,ten Misiak jest sweet :) Zakładki to ja kocham nade wszystko !!! Mogłabym mieć w każdej książce inną ;) No ale sporo bym musiała ich mieć ;)
    Pozdrawiam Cię miło i życzę miłego weekendu :)
    Ps. Dziś ociepliło się i wyszło upragnione słoneczko :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Misiowa karteczka przeurocza jest, notesiki tez bardzo ładne. Gratuluję tak wspaniałego i wspierającego męża:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowy z Ciebie pracuś i tworzysz cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, zrób kiedyś coś brzydkiego, bo tak to ciągle muszę powtarzać się w pochwałach:) Te buttony są super, nigdy bym nie pomyślała, że nawet kapsle od piwa mogą zaistnieć w rękodziele.
    Ucałuj Intusia w nosek ode mnie.
    Ściskam z całych sił:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu znowu tyle pięknych rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka różnorodność! Lidziu, jesteś niezwykle kreatywna! Kapsle-butony rewelacja!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie jak zawsze piękne i kreatywne prace :).

    Hihi myślałam, że mąż żeby Ci pomóc poszedł po piwo do sklepu żebyś miała kapselki ;).
    Super się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Córcia! Same Śliczności, Te spinacze bardzo mi się, A te kapselki ładnie się prezentują , Notesiki też są piękne - Miłego wieczoru Całuski pa czochradełko dla łobuziaka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ni to żeś zaszalała z ilością artu różnorakiego. Misiu jest uroczy. Spinacze fantastyczne, a buttony rewelacyjne 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu hafty fantastyczne i notesiki również.
    Bardzo mnie zaciekawiła ta nietypowa ozdoba z kapsli bardzo ładna.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie haftujesz :) Spinacze bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie że tworzysz :) Moim zdaniem to jedna z najwpsanialszych rzeczy, co nas w życiu spotyka - kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)