sobota, 25 marca 2017

Zrób to sama, czyli zabawa u Hubki

I już chyba wszyscy wiedzą, że chodzi o zabawę
jaką zaproponowała nam Ewunia :)


Polegała ona na wysłaniu do swojej pary wymienionych
przez Ewunię przydasi i stworzeniu z nich jakiejś pracy.

Moją parą wymiankową była Agatka Baran,
od której dostałam takie przydasie...


Do tego serwetki. Wybacz Agatko, ale one od razu
zostały odłożone do kolekcji dla mojej Mamusi :)

I element niespodzianka, mało kojarzony ze świętami

A do tego jeszcze Agatka zadbała i o moje ciało :)

Kochana dziękuję Ci za te super przydaśki.
Ale przyznaję się bez bicia, że jakoś wena twórcza ostatnio
mnie opuściła i pomysłów w głowie kompletnie brak.
Nawet zjedzenie tych słodkości za bardzo mi nie pomogło :)
Siedziałam nad tymi kartkami i siedziałam i elementy niespodzianki
od razu odłożyłam na bok, bo nie wiedziałam jak je wykorzystać.
A karteczki powstały tylko dwie takie skromne...


Mimo braku weny i tak się cieszę że wzięłam udział w zabawie.
Dzięki Ewunia za jej zorganizowanie :)

Chwilę przed publikacją tego posta skończyłam robić 3 karteczkę
z przydasiów od Agatki więc też ją jeszcze prezentuje :)


22 komentarze:

  1. Fajna zabawa i zrobiłaś świetne karteczki! Ta druga, delikatna ma ode mnie plus;)
    Miłej soboty Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki! A wena wróci!pozdrawiam 😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, super karteczki! Ostatnia najładniejsza:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz kochana ,że wena Cię opuściła:)ktoś tu kiedyś napisał,że na oparach jedzie:))mnie to już nawet opary się skończyły,ale jakoś się mobilizuję żeby coś podziałać,no bo przecież jak to tak:)))ręce swędzą a głowie się nie chce:)))
    odzyskania weny życzę:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz Bożenko, a u mnie chęci są, głowa pełna pomysłów, tylko co z tego jak ręce jakoś nie chcą mi z tą głową współpracować :)

      Usuń
  5. świetne karteczki Lidziu, a przydaśki tez super dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liduś, braku weny nie dostrzegam, bo karteczki piękne. A z tych niespodziankowych elementów to może jakaś wiosenna sałatka owocowa?:):):)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu zupełnie tymi elementami nie wielkanocnymi sie nie przejmuj, tez bym chyba nie wiedziała jak je wkomponować... Karteczki wyszły sliczne! Podoba mi sie ta ostatnia, bardzo fajnie wkomponowalas te styropianowe jajca w koszyku, podoba mi sie:) dzieki Lidziu za zabawę:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka, dostałaś piękne przydasie, a karteczki zrobiłaś cudne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten bol ☺ pomyslow milion, a ja nadal leze przed tv, fajne kartki, ostatnia najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wena przychodzi i odchodzi ale zawsze wraca ! Karteczki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesilenie wiosenne Lidziu! Nic to! Minie to! Karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lideczko - śliczne, radosne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Córcia! Ale śliczne przydasie dostałaś, Ten rower jest cudowny, I te kurczaczki jakie słodkie, Cieszę się że moja kolekcja się powiększy. A karteczki są piękne, Ale ta ostatnia najbardziej mi się podoba - Miłego Wieczoru Całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki zacne! Piękne prezenty dostałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu nie marudź mi tu że wena Cie opuściła, może tylko sobie tylko troszke drzemie .
    Fajne przydaśki dostałaś od Agatki i całkiem fajne kartki z nich powstały , zwłaszcza ta ostatnia.
    Faja była zabawa i oto chodziło :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu Kochana, każda z nas w jakimś momencie to przeżywa, ten brak weny , ale na pewno wróci :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Z braku weny stworzyłaś piękne kartki, których siłą jest ich prostota :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki, a ta ostatnia najładniejsza, czyżby wena wróciła?

    OdpowiedzUsuń
  19. Lideczko świetne karteczki !! Rewelacja jak zawsze!❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)