czwartek, 16 marca 2017

Kartkuję z dziewczynami :)

Swoje już odleżały., mocy urzędowej nabrały, więc nadeszła pora,
żeby zaprezentować kolejne karteczki na zabawy u dziewczyn.

I tak u Uli K w tym miesiącu mają być rękawiczki

U mnie jest jedna, konkretna :)

***********************

U Inki robimy kartki patchworkowe

Pomysł wydawało mi się, że mam i fajny

Ale po ozdobieniu jakoś coś mi się nie podoba...

*******************************

U Magos haftujemy karteczki na dwie okazje

Już dawno miałam wyhaftowanego tego ślimaczka

I w końcu nadarzyła się okazja, żeby go wykorzystać.
Piła nożna zawsze mi się kojarzy z mężczyznami ;)

I druga karteczka z okazji narodzin dziecka.
Jako, że  w rodzinie nic takiego mi się nie szykuje,
a nie lubię robić rzeczy, których potem nie wykorzystam,
to zrobiłam misia, jest uniwersalny i pasuje na różne okazje.
Włącznie z gratulacjami z okazji narodzin dziecka :)

***************************

I na końcu karteczki na zabawę u Ani Iwańskiej.
W tym miesiącu projektantkom jest Danusia Witkowska.
I takie dla nas propozycje wymyśliła :)


Na początek kartka okolicznościowa z bukietem

Gwiazdkowa z ośnieżonymi drzewami

I Wielkanocne. Gdy na początku przeczytałam o kogucie,
to się zastanawiałam co ja wymyślę? A potem się okazało, że
ten temat jest najprostszy i karteczka powstała jako pierwsza :)

I druga z jajkiem i paskami. U mnie paseczki są na jajku.
A także cała kartka jest posklejana z pasków papieru i koronki

I jak zawsze na końcu kolaż

 No i jeszcze przeczytana kolejna książka :)
Bogna Ziembicka - Wiosna w Różanach - 376 stron
Zdjęcie znalezione w internecie

40 komentarzy:

  1. Córcia! Wszystkie są Prześliczne, Ta rękawica to chyba jest bokserska :-)A ta patchworkowa jest bardzo ładna , dla mnie Najładniejsza, Nie wiem dlaczego Ci się nie podoba - Spokojnej nocy buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ stadko karteczek Ludziu! Swietny jest ślimak piłkarski i kogucik a i haftowany misiu jest uroczy:) ja jeszcze kartki z rękawiczka i z ośnieżona choinka nie zrobiłam, brak kompletny pomysłu.... Sle usciski!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki wyszły Ci Lidziu wspaniale. Patchworkowa jest świetna i oryginalna, nie wiem dlaczego jesteś niezadowolona? No a zając na jaju po prostu wymiata!
    Mocno Cię ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki!
    A mi się ta patchworkowa bardzo podoba właśnie za niesamowitą oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki śliczne Lidziu! Moje serducho skradła ta z chłopcem i bukietem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu jesteś niesamowita. Taki wysyp kartek no rewelacja. Wszystkie są genialne, Grafiki wszystkie cudne , męska kartka z ślimaczkiem bardzo pomysłowa i klimatyczna. Baz do patchworkowej kartki jest genialna , nie wiem jak Ci się udało a tak idealnie dopasować i wyciąć. Ale faktycznie ginie jej efekt pod tymi ozdobami. Ja bym na tym patchworku umieściła tylko jakiś mały dodatek i niewielki napis.
    Kartki na moją zabawę wszystkie mi się podobają, poradziłaś sobie z podwójnymi wytycznymi genialnie.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudny wybrałaś patchwork taki wiatraczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i różnorodne karteczki!
    Ślimaczek jest moim faworytem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki sympatyczne. Najbardziej podoba mi sie ta z kogutem- na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jaki wysyp ślicznych karteczek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, aż trudno wybrać najładniejszą:) Wszystkie superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale uczta dla oczu - piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kogut też mnie przeraził ale znalazłam parę fajnych grafik, to może uda się coś wykombinować :).
    Twoja grafika jest super :).

    Wszystkie kartki mi się podobają, patchworkowa też :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Lideczko, cudne karteczki, a każda ma w sobie coś. Patchworkowa bardzo mi się podoba. Zając wspinający się mozolnie na jajo ma świetną minę. A hafciki Twoje uwielbiam, ale o tym już chyba wiesz.
    Ja też już zrobiłam kartkę z kogutem. Chyba nie taki kogut straszny, jak go malują:)
    Buziaczki wiosenne i cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem, już dawno nie widziałam tylu pięknych kartek

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wszystkie ! Hafty jak zawsze naj ,naj ,ale zimowa też zachwycająca :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu wysyp wspanialych karteczek, a slimaczek skradl moje serducho, bomba. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. kobieto - Ty to masz parę w rękach i wenę w głowie - super kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki super, rękawiczka i ślimak piłkarz genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie kartki:) Każda piękna, bez wyjatku:) Potrzeba mi takiego powera:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna interpretacja :) Podziwiam Twoją pomysłowość na wykonanie kartek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ się napracowałaś! Prawdziwy wysyp :). Wszystkie śliczne, ale ślimak wygrywa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie się bawisz,super prace

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu jak śliczne karteczki wykonałaś ,Ty z każdym zadaniem radzisz sobie świetnie.Ta z jajem w paski mnie robroiła,ten zając jest zarąbisty,ma taką minę jak wlazł na to jajo,że padam ze śmiechu.
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki hurcik,że ho ho !!! Wszystkie cudne,ale ślimaki - piłkarzyki są wg mnie the best !!! A zając chyba dostał zadyszki jak na to jajo wlazł,wygląda jak ja po wejściu na czwarte piętro :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, zaszalałaś!!! Nawet nie wiem która najpiękniejsza, każda jest inna i każda ciekawa.
    Mimo że robię dużo karteczek, zadna jakoś jeszcze nie pasowała na zabawę i będę obstawiała tyły;)

    OdpowiedzUsuń
  27. U Ciebie jak zwykle bardzo pomysłowe i prześliczne karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo karteczek i jakie ładne, już drugi raz je oglądam.
    Zrobiłaś śliczne patchworkowe tło w karteczce do Inki. Szkoda,że tak mało jest widoczne. Ja użyłabym mniejszych elementów do ozdobienia jej .

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny wysyp cudnych karteczek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobnie jak Barbara myślę, tło jest tak fantastyczne! że aż szkoda go zasłaniać, a jednak coś przecież nam kartce trzeba umieścić i masz ... tak to jest! może wystarczyłby jedne środkowy motyw? no teraz to mądrala jestem ;) Śliczna jest ta niebieściutka kartka - pełna nieba!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysł na patchwork jest extra - fajna zabawa formą.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne karteczki :) Jedna konkretna rękawiczka ale za to jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaką piękną galerię kartek stworzyłaś. Jest na czym oko zawiesić i jest co podziwiać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. No, no, nooo... taka produkcja jest sama w sobie godna podziwu :) Super patchworkowe tło, mam przeczucie, że jego wykonanie nie było proste.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne karteczki! Najbardziej do serca przypadła mi ta ze ślimakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zachwyciłam się Twoją karteczką z rękawiczką.Jest w trójce trzech moich ulubionych kart w podsumowaniu Uli:)
    Piękna!Zapada w pamięć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)