poniedziałek, 6 marca 2017

Foto zagadka 10

Pora na ostatnie, dziesiąte, już zdjęcie w tej naszej zabawie


Tabela z Waszymi wynikami wygląda tak:


A teraz ostatnia zagadka.
Aparaty więc w dłoń i robimy super zdjęcie.
A do odgadnięcia jest...


I już pewnie wszystko wiecie :) Czekam więc na Wasze zdjęcia.
Zdjęcia wysyłajcie proszę na adres lidia23@poczta.onet.pl
Na zdjęcia czekam do środy do północy.
Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
A ja jak zawsze przypominam:
Proszę nie pisać odpowiedzi w komentarzach!
Tym razem głosowanie na zdjęcia rozpoczną się w piątek! 

****************************


A ja mam na koncie kolejną przeczytaną książkę

Monika Szwaja - Zupa z ryby fugu - 352 strony
Zdjęcie znalezione w internecie

11 komentarzy:

  1. Córcia! Pewnie ze już wiem, A dlaczego w piątek - Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziecie jak burza , tym razem wiem co jest na zdjęciu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja wiem co jest na fotce:) a z książkami Lidziu szalejesz!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wszystkie książki Szwai:)
    Buziaczki, skarbie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wiem ,nie powiem... Czekam na zdjęcia, na pewno będą zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że czas mi nie pozwala ;(((((( ciągnąć dalej :((((
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się ,że wiem o co chodzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale z Ciebie mol książkowy, oczywiście pozytywnie! :D Wiem, co jest na zdjęciu, ale niestety brakuje już czasu na fotografowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny, tyle że ciemny - ręczna robota szwagra mojego ojca. Kiedy Ty te książki czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagadka nie wydaje się trudna:) Książki to "połykasz" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)