czwartek, 9 lutego 2017

Foto zagadka 6 - Głosowanie

Złośliwość rzeczy martwych nie pozwoliła mi dziś na wstawienie
tego posta o  północy, zwyczajnie nie miałam internetu, zastrajkował.
Dobrze, że tylko na kilka godzin a nie na kilka dni :)

Czas więc na rozwiązanie poprzedniej zagadki.
A była to MIOTŁA, tudzież zwana przez niektórych szczotką


Wasza pomysłowość w robieniu zdjęć wprost mnie zaskakuje.
Ja sama miałabym nie lada trudność zrobić jakieś fajne zdjęcie miotle,
a dla Was to kompletnie żaden problem. Zdjęcia są super.
Wyjaśnię jeszcze tylko, że na zdjęciu miała się znaleźć konkretnie miotła, więc
zdjęć na których była szufelka z miotełką nie uznawałam, bo to jest coś innego.

Jak zawsze przypomnienie odnośnie głosowania.
Sonda znajduje się z prawej strony bloga.
Zagłosować może każdy kto tylko ma ochotę.
Głosujemy tylko na jedno zdjęcie!

Zdjęcie nr 01
Świat według Basi

Zdjęcie nr 02
Agnieszka T

Zdjęcie nr 03
Anita T

Zdjęcie nr 04
Natalia F

Zdjęcie nr 05
Raeszka

Zdjęcie nr 06
Bożenas

Zdjęcie nr 07
Krysia

Zdjęcie nr 08
Mariola Gwóźdź

Zdjęcie nr 09
Tina J

Zdjęcie nr 10
Anna T

Zdjęcie nr 11
Ann Goldwin

To miłego głosowania Wam życzę :)

19 komentarzy:

  1. Pomysłowe zdjęcia :) Głosik oddany :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosik oddałam . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia! Zdjęcia świetne jak zawsze, Lecę głosować - Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki, aczkolwiek jak nic ponad połowa to zdjęcia z netu :-)
    Głosik oddany .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe poczucie humoru mają dziewczyny- Ty też, Lidziu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi głosuję na Wasze prace i podziwiam pomysłowość

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, głos oddany :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, niektóre bardzo zabawne. Głosik oddałam. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Liduś, na miotełkę zagłosowałam.
    I dostrzegłam motylki:)
    Mnóstwo buziaczków (tylko ich nie pozamiataj:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a wiesz,że miałam problem z miotłą:)))nie z odgadnięciem,ale właśnie ze zdjęciem:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Odjazdowe pomysły z miotlłami.Lecę zagłosować na jedna ślicznotę haha :)
    Pozdrawiam Lidziu

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudowne zdjęcia, super, głos poleciał również ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. He, he! Alez sie uśmiałam, co za poczucie humoru! Mój głos juz poleciała na super szczotę!:)
    Pozdrawiam Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to jajca :) Zagłosowane Lidziu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Głos oddany ☺
    W dodatku celnie trafiony 😉
    Pozdrawiam raz jeszcze 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe szczoty 😃 Niektóre bardzo pomysłowe 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam się nie odzywać, bo nie biorę udziału, chociaż zawsze głosuję, ale nie potrafię siedzieć cicho:( Przecież ustaliłaś Lidziu regulamin i miały być własnoręcznie wykonane zdjęcia i nie rozumiem dlaczego znajdują się tu profesjonalne fotki z netu:( To nie jest konkurs z nagrodą milion dolarów, to tylko zabawa, dlatego drażni mnie przesyłanie zdjęć nie swojego autorstwa. To brak szacunku dla innych uczestników. W tym momencie zabawa przestaje mieć sens.
    Wiem że dzięki tym słowom stanę się czarną owcą, ale nie lubię niesprawiedliwości, oszustwa, kłamstwa itp.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia , jestes niemożliwa :) Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)