piątek, 3 lutego 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Bratki


Przygotowani jesteście na to że za chwilę zrobi się nam tu
pięknie i słonecznie? A to wszystko dzięki kartkom jakie powstały
na wymiankę kartkową. A ich tematem były SŁONECZNIKI.:

Mafalda & Mouse do Krysi

Krysia do M Strach

M Strach do Etoile

Etoile do Anny T

Anna T do Madzi

Madzia do Małgosi X

Małgosia X do Ewy Gil

Ewa Gil do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Małgosi Burczyk

Małgosia Burczyk do Czarnej damy

Czarna dama do Agulek

Agulek do Any

Ana do Bogusi Matusiak

Bogusia Matusiak do Świata według Basi

Świat według Basi do Ewy Kwiatkowskiej

Ewa Kwiatkowska do Aliny

Alina do Mici Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Annette

Annette do Natali F

Natalia F doReni

Renia do Mafalda & Mouse

Prawda, że super karteczki dziewczyny zrobiły?
Gdyby któraś nie dostała swojej karteczki do 10 lutego
to wtedy proszę dajcie mi znać, dobrze.
I jeszcze jedna prośba. Dajcie proszę zawsze znać adresatce
jak już swoja kartkę otrzymacie, żeby się nie martwiły.

A tymczasem zapraszam Was na wymiankę lutową.
Postanowiłam, że co miesiąc poproszę jedną z Was
o podanie mi kwiatka, który ma się znaleźć na naszych kartkach.
Na luty kwiatek dla nas wymyśliła Mafalda & Mouse i będą to...

Obrazek znaleziony w internecie

Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7 lutego
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)

Lista osób chętnych do wymianki:

39 komentarzy:

  1. Cudowne słoneczniki, powiało ciepłym letnim powietrzem :-)
    Zgłaszam się do kolejnego etapu

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście piszę się na bratki :)
    Piękne kartki powstały na słonecznikowa wymiankę. Świetny pomysł i cieszę się bardzo, że udało mi się wziąć udział w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia! Karteczki są wszystkie Przeurocze, Oczywiście zapisuję się na Luty - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie się słonecznie zrobiło:) Cuda powstały jak widzę:) Oczywiście i na bratki się zapisuję bardzo chętnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie słonecznie się u Ciebie zrobiło . Śliczne kartki powstały na ta wymiankę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słoneczniki :) Dziewczyny spisały się na medal :)
    Na bratki oczywiście też się zapisuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super karteczki powstały:)
    Na bratki też się zapisuję:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki:) Spisałyście się dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, ja jeszcze swojej nie dostałam, ale widzę że będzie piękna:) pozdrawiam ciepło:) ps no i oczywiście zapisuję się na bratki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super karteczki na bratki też się pisze

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, jak tu się oprzeć bratkom? - oczywiście, że się zapisuję.
    Od słonecznikowej galerii aż pojaśniało w ten szary dzień.
    Buziaczków przesyłam tyle, ile ziaren w słoneczniku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne karteczki i oczywiscie pisze sie na bratki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne. Lidziu na bratki się zapisuję:) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się zgłaszam i mam pytanko, czy żeby wziąść udział w zabawie trzeba mieć bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, udział mogą wziąć nawet osoby nie posiadające bloga,
      byle by tylko wysłały kartkę jak już się zdeklarują :)

      Usuń
  15. Ależ tu żółciutko dzisiaj - kartki jedna piękniejsza od drugiej :-)

    Do wymianki bratkowej zapisuję się z ochotą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słoneczniki uwielbiam i te kartki ... Wzdycham bo sa przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki i każda inna :).

    Ooo bratki, będzie ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, słonecznie dzisiaj u ciebie 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten post rozjaśnił mi dzisiejszy pochmurny dzień. Świetne kartki na bratki też się wymienię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki! Lidziu ja w tym mcu muszę odpuścić :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki.... co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne karteczki, od razu się słoneczniej zrobiło:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i słoneczne karteczki przygotowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne, aż zapachniało wiosną. A tu podobno mrozy wracają...
    Miłej niedzieli Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mr... .powiało latem :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  26. OOO - bratki bardzo lubię. Zapisuję się do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidziu tak dawno się u Ciebie nie bawiłam, że aż mi wstyd. W lutym się poprawiam i proszę dopisz mnie do listy uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne karteczki powstały :) Na bratki z miłą chęcią się zapisuję również :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam bratki, a więc pobawię się dalej robiąc wymiankową karteczkę.
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wowwww ! Same cuda i cudeńka ! Dziewczyny Gratuluję zdolności i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Lidziu jeszcze ja się zapisuję na bratkową wymiankę. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)