poniedziałek, 27 lutego 2017

Foto zagadka 9

Pora na przedostatnie już zdjęcie w tej zabawie.
Jak to szybki minęło, ciągle się dziwię jak ten czas ucieka...


 Kochani znów się spóźnię z wynikami, ale tym razem przez choróbsko.
Całą zimę się dzielnie trzymałam, ale na początku tygodnia mąż przyniósł zarazki
z pracy do domu. On już praktycznie zdrowy to mnie w sobotę porządnie rozłożyło.
Kicham, kaszlę i ledwo żyję, dziś więc nie siedzę po nocach tylko zmykam
do łóżeczka. Mówią, że sen to zdrowie, może pomoże :)

A oto tabelka z wynikami

 

A zdjęcie do odgadnięcia jest następujące:


No to szukamy w domu, tej rzeczy, robimy zdjęcia i wysyłamy do mnie :) 

Zdjęcia wysyłajcie proszę na adres lidia23@poczta.onet.pl
Na zdjęcia czekam do środy do północy.
Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
A ja jak zawsze przypominam:
Proszę nie pisać odpowiedzi w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Lideczko zdrówka Ci życzę!!! Oby szybko odpuścili Ci ściskam i mocno przytulam do ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu Lideczko coś Ty wymyśliła:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie wiem czy zgadnę życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja tego w domu nie mam wiec by było cieżko ze zdjęciem ale wiem co to:) sprytnie Lidziu:) zdrowka mnóstwo zycze i sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w domu tego bym nie znalazła:)
    Kochana, zdróweczka Ci życzę i przesyłam pozytywne myśli i buziaczki<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcia! Wiem co to jest,Może coś tam znajdę - Miłego popołudnia i Całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha , ha, w domu, raczej w zoo. :) no dobra, nie podpowiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, tego ci u mnie duuuuuuuużo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zagadka! Chyba wiem o co chodzi, ale kiepsko z fotografowaniem, więc będę śledzić zmagania innych. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jak to niedobrze mieć tyły w odwiedzaniu blogów, bo już wiem, co to jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)