poniedziałek, 13 lutego 2017

Foto zagadka 7

Uff zdążyłam na czas. Jestem praktycznie prosto z podróży,
bo właśnie wróciłam od swoich Rodziców i szybko zasiadłam
do komputera, żebyście mogły już myśleć nad kolejnym zdjęciem.


Ale tak to już jest, że jak się człowiek spieszy.... No właśnie.
I ja chciałam tak szybko, szybko i jakimś cudem skasowałam sobie
podpisy pod Waszymi poprzednimi zdjęciami.
Dlatego też wybaczcie, ale tabelkę z wynikami wstawię chwilę później,
A teraz bardzo proszę o przyznanie się do zdjęć ich autorek.

A chodzi mi o zdjęcie nr 2

 I o zdjęcie nr5

Kochane jeszcze jedna prośba. Postarajcie się jednak te zdjęcia
robić same, a nie z innych zdjęć czy komputera, dobrze?

Czas już na kolejną zagadkę,  teraz robimy zdjęcie...

I już chyba wszyscy wiedzą, co ma się znaleźć na zdjęciu :)
 Zdjęcia wysyłajcie proszę na adres lidia23@poczta.onet.pl
Na zdjęcia czekam do środy do północy.
Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
 Odpowiedzią jest jeden wyraz, rzeczownik w liczbie pojedynczej.
A ja jak zawsze przypominam:
Proszę nie pisać odpowiedzi w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie :) Ciekawe co dziewczyny wymyślą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 5, to moje zdjęcie, które nie zdobyło ani jednego punktu buu ;).

    Już mam pomysł na nowe zdjęcie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia! Rzecz odgadniona a teraz trzeba coś wykombinować - Miłego Popołudnia Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo radosny przedmiot na zdjęciu.
    Buziaczki, Liduś<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mam ochotę pochwalić się moim prezentem urodzinowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz fajny... no, TEN przedmiot :) Mam nie mówić, więc siedzę cichutko i myślę nad zdjęciem. Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz weselej u Ciebie, Lidziu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe co to może być.......

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiem , ja wiem!!!:)
    Powodzenia zycze robiącym fotki bo temat fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to wysłałam :) fajny temat zagadki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)