poniedziałek, 6 lutego 2017

Foto zagadka 6

Mam nadzieję, że aparaty są już w Waszych dłoniach
i z niecierpliwością czekacie, żeby pstryknąć kolejne zdjęcie :)


To proszę Was o jeszcze chwilę cierpliwości,
bo najpierw jak zawsze tablica z wynikami


Ale się tam dzieje.... ale jeszcze 4 zdjęcia przed Wami.
Więc kto wie, kto wie jak to się wszystko zakończy...
A tymczasem dzisiejsze zdjęcie dla Was to:


Zdjęcia wysyłajcie proszę na adres lidia23@poczta.onet.pl
Na zdjęcia czekam do środy do północy.
Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
 Odpowiedzią jest jeden wyraz, rzeczownik w liczbie pojedynczej.
A ja jak zawsze przypominam:
Proszę nie pisać odpowiedzi w komentarzach!
*************
I jeszcze tylko  informacja o kolejnej przeczytanej książce :)
Marisa de los Santos - Jedyna - 512 stron
 Zdjęcie znalezione w internecie

14 komentarzy:

  1. ha chyba wiem co tam ukryłaś na fotce:) Biorę aparat i lecę poszukać tego i u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie :) Chyba znowu wszyscy zgadną :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedz łatwa tylko jak tu zrobić fajne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów łatwa zagadka, tylko ja bym miała problem ze zrobieniem zdjęcia :) Nie posiadam takiego sprzętu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz fajne to urządzono Lodziu, ładne kolorki:) odpadłam co to ale czekam na zdjęcia dZiewczyn i będę głosować:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem fotograficznych interpretacji zagadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, Ty tych książek nie czytasz, Ty je chyba połykasz w całości! :D Co do fotki... pobudzasz moją wyobraźnię, hehe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, te przedmiot u mnie jest już bardzo sfatygowany;)
    Lidziu, mam prosbę;) Gdybyś mogła robić zdjęcie opisu książki, lub w paru słowach napisać o czym ona. Lubię na blogach szukać takich, które mogą mnie zainteresować;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu opis każdej książki znajdziesz tutaj:
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-czytelniecze-2017r.html

      Usuń
    2. Dziękuję Lidziu, nie zauważyłam zakładki, bo ja jak wpadam to z prędkością orkanu hihi.

      Usuń
  9. Córcia! Aleś wymyśliła, zgadnąć nie trudno , Ale jak sfotografować :-)
    Miłego Wieczoru Całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Liduś, wiem co to jest. Ja tego nie mam w domu (to znaczy mam, ale w wersji małej:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, wydaje się być wiadomym co owe zdjęcie ukrywa, albo raczej, częściowo odkrywa :)
    Opis książki ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te Twoje zagadki :))) Chyba się skusze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)