środa, 22 lutego 2017

Ile karteczek...

Ano za chwilę będzie ich tu cały wysyp!
Ostatnio tylko siedzę cały czas i robię kartki.
Głównie na zabawy u dziewczyn, ale też i na inne uroczystości.
Dziś jednak skupię się na kartkach wyzwaniowych...

I tak na początek karteczka na zabawę u Inki

Miała być kartka z motywem choinki na kartce z książki,
papierze nutowym lub stronie z gazety. Ja wybrałam wariant z nutami.

*******************

Następna kartka jest na zabawę u Uli K

Na karteczce miał się znaleźć pierniki.
I jak widać u mnie są :)

***********************

Karteczka na zabawę u Ewuni

Miało być naturalnie i mam nadzieję, że jest :)

Do słoiczka wrzuciłam od razu 50zł więc mi starczy
na wszystkie kartki jakie jeszcze zrobię dla Ewuni

************************

Kolejna kartka na zabawę u Hafty Magos

Ja dziś pokaże tylko kartkę Wilekanocną.
Miała być bardzo kolorowa i radosna.

*********************

To teraz jeszcze kartki dla Klubu Twórczych Mam

Moje kartki to grafika nr 1 i mpaka

Oraz grafika nr 2 a z wytycznych to:
folk (motywy ludowe), żywy kolor czerwony i kordonek.
Z niego akurat zrobione są kwiatki na kartce.

***************************

I jeszcze tylko została mi zabawa u Ani
Tym razem projektantką kartek była Małgorzata Oszczędłowicz,
która zaproponowała nam do zrobienia taki zestaw karteczek

Zacznę od Wielkanocnych czyli zając z jajkiem i zając z kurczakiem

Gwiazdkowa kartka z białą śnieżynką

I na koniec kartka z serduchem

Kartkę tą zgłaszam na wzywanie w Craft Moly
 Oraz na wyzwanie w egoCRAFT


I jeszcze na koniec kolaż moich prac...

49 komentarzy:

  1. Lidziu jesteś niesamowita:) Same śliczności nam tu zaprezentowałaś:) A ślimakowy hafcik cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu! zaszalałaś nam karteczkowo! piękności! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja ostatnio robię hurtowo kartki:) Wszystkie śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne karteczki.
    Jeżeli to zestaw miesięczny, to sporo się ich nazbiera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu ilości hurtowe :) Ale śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, ależ nas tutaj zasypałaś samymi cudnymi karteczkami :) Ślimaczek wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wysyp kartek !!! Wszystkie piękne i zgodne z wytycznymi ,haftowany ślimaczek i myszka to moje faworytki :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. I kiedy masz na to wszystko czas? Ja teraz na nic (poza Córcią;)) czasu nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałabym dodać, że karteczki są piękne! :)

      Usuń
  9. No nie mogę, padłam i podnieść się nie dam rady :) Twoja doba zdecydowanie trwa dłużej niż moja - haha :)
    Cudowne karteczki, śliczne grafiki i super hafciki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obejrzałam i słów mi brakło - takie są piękne. I jak ich dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy to wszystko robisz?SUPER

    OdpowiedzUsuń
  12. Różnorodność prac nie koniecznie w tym samym temacie jest warta podziwu. Najbardziej utkwiła mi w pamięci choinka na papierze nutowym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lideczko, wysyp pięknych karteczek zaprezentowałaś i jak zwykle oglądam sobie, podziwiam i próbuję wybrać faworytkę. I chyba już mam: jako rasowy łasuch zakochałam się w karteczce z pierniczkami, cynamonem i pomarańczą. Już czuje ten zapach...
    Buziaczki najserdeczniejsze (i bez wirusa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne, ślimak wielkanocny jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu katyeczekmpieknych cały stos! Oczywiscie mi najbardziej jak zawsze podobaja sie te z krzyżykami ale tez zauroczyła mnie karteczka piernikowa:) pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Coż to za wsapaniały pokaz kartek. Wszystkie sa urocze, a jednak jedna najbardziej przypadła mi do gustu. To ta ze śnieżynką. Jest cudna. O hafciku nie wspomne, bo zawsze namietnie podziwiam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Lidziu jaki wysyp fantastycznych karteczek, tylko podziwiac a faworytki nie ma bo kazda ma to cos w sobie, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. A toś się dziewczynko zakartkowała:)))ja z biedą jedną daję radę a u Ciebie absolutny wysyp:)))super:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lideczko Ty to chyba masz jakieś turbo doładowanie w rączkach. Śliczne karteczki, a najbardziej urzekła mnie ta z nutkami:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach!!! Jakie zatrzęsienie pięknych karteczek :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty jesteś pracowita! Cudowne kartki, a ta pierniczkowa... normalnie bym ja zjadła, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. PIERNICZKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ale wysyp kartek :) Wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu, ja jak zrobię cztery karteczki to wydaje mi się że to spore osiągnięcie :-).
    Pięknie i różnorodnie, najbardziej przypadły mi do gustu karteczki na ostatnie wyzwanie i ślimaczek :-). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Córeńko! Ale naprodukowałaś tych Karteczek a co jedna to ładniejsza, Piękne są wszystkie - Miłego Wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu wszystkie karteczki piękne,a ta ze ślimakiem jest odjazdowa,cudny ten hafcik.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne karteczki! Zwłaszcza ta piernikowa przykuła moją uwagę. Kartki nigdy się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe karteczki, tylko nie mów, że na dodatek sama haftowałaś obrazki do nich? Ta z pierniczkami jest urocza, a myszka z sercem słodka, a może na odwrót?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnóstwo cudownych karteczek dzisiaj. Wspaniale Kochana! Bardzo mi się podoba :) Buiaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Lidziu przygotowałaś piękna kolekcję karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lidziu ale zaszalałaś :-) Super sa Twoje wszystkie kartki, nie wiem gdzie oczy podziać bo podobają mi się wszystkie, ale chyba najbardziej myszka z sercem, aczkolwiek ślimaczek też jest uroczy. No i Twoje grafiki są takie radosne i wesołe.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  32. Lidziu Kochana !!!
    Ale zaszalałaś !!!
    Aż post mi się otwierał 5 minut :(
    Nawałnica prac :)
    Ale za to masz już z głowy ...Piękne prace Kochana :)
    Moje naj..naj... to mycha z serduchem i ślimak :) NO słodziachne !!! No i Misiek na czerwonym tle z białą śnieżynką boski :)
    Same wspaniałości :)
    Buziaczki Lideczko z pozdrowionkami :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  33. duzoo kartek. :) wszystklie naprawde ładne :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale dużo karteczek :) Wszystkie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki hurt i jaka różnorodność! Podziwiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. No przegapiłabym takie śliczności... dobrze, że żabka działa :-)
    Lidko, karteczki są wspaniałe!
    Pierniczkową jestem zachwycona, a ślimaczek jest przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW ... ALE ŚLICZNOŚCI TUTAJ !
    Podziwiam i szczerze zazdroszczę :)))
    Piernikowa karteczka bajeczna!
    I mnie pokusiło... i do Ulkowej zabawy też się zgłosiłam.
    Kartki bożonarodzeniowe mają swój niepowtarzalny klimat ...prawda ?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne karteczki :) Ślimaczek najfajniejszy!

    Ela z Haftusiowej Krainy

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojoj !!! Ile tutaj cudnych karteczek :) wszystkie są śliczne i pomysłowe ,ale ja skupię się na piernikowej , bo jest MEGA piękna !!! Smaczny wzór ,pięknie wyhaftowany i to jest to ,co tygryski lubią najbardziej :) Pozdrawiam serdecznie i nie ukrywam ,ze ciekawi mnie Twoja marcowa praca ( u Uli )

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale dużo różnych karteczek ;)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pieknie :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierniczkami zapachniało! ale wiesz tak myślę, kiedy my się pomylimy, i na kartkę rogatą nakleimy np. "wesołego alleluja" ;)) haha! O takim stylu myślałam, podając wytyczne, mówiąc o nutach - właśnie o tym motywie :) super!

    OdpowiedzUsuń
  43. Prawdziwy wysyp kartek, do tego tak różnorodnych! Piękne są :))
    Dziękuję za to, że bawisz się z nami w KTM, trzymam kciuki za następne etapy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)