czwartek, 16 lutego 2017

Foto zagadka 7 - Głosowanie

Już się wszystko o zdjęciach dowiedziałam, które były czyje,
więc mogę Wam przedstawić tabelkę z poprzednimi wynikami


A teraz pora na rozwiązanie ostatniej zagadki.
Gdzie na zdjęciu znajdował się KUBEK


Mój kochany, wesolutki kubeczek, który mam już kilkanaście lat :)
Z tego co pisałyście w mailach, Wy też macie swoje ulubione kubeczki.
Zaraz wszyscy będą mogli podziwiać je na zdjęciach.

Jeszcze tylko przypomnienie odnośnie głosowania.
Sonda znajduje się z prawej strony bloga.
Zagłosować może każdy kto tylko ma ochotę.
Głosujemy tylko na jedno zdjęcie!

Zdjęcie nr 01
Agnieszka T

Zdjęcie nr 02
Świat według Basi

Zdjęcie nr 03
Bożenas

Zdjęcie nr 04
Anna T

Zdjęcie nr 05
Natalia F

Zdjęcie nr 06
Barbetka K

Zdjęcie nr 07
Raeszka

Zdjęcie nr 08
Krysia

Zdjęcie nr 09
Anita T

Zdjęcie nr 10
Tina J

Zdjęcie nr 11
Ann Goldwin

Zdjęcie nr 12
Renia

Prawda, że urocze kubeczki dziewczyny posiadają?
I z tego co widzę, nie tylko One ich używają hi hi
Z takich to jak widać każdemu się chce pić :)
Miłego głosowania Wam życzę!

16 komentarzy:

  1. Córeńko! Urocze Kubeczki, Więc trzeba iść zagłosować - Dobrej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny masz ten kubeczek:) chyba każdy ma swój najbardziej lubiany kubeczek,z którego kawka smakuje zupełnie inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kubeczki, głosik oddany .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kubeczki :) Udało mi się zagłosować, choć wybór był trudny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale uczta dla oczu takiej kubkoholiczki jak ja - głos oddany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez już zagłosowałam :) jedno z tych zdjęć totalnie mnie rozbroiło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Liduś, piękne kubeczki i wybór naprawdę trudny. Ale niech tam - zagłosuję:)
    Buziaczków tysiąc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubeczki urocze, więc spieszę z głosowaniem. Tym razem wybór miałam łatwy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz ciekawsze te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze kubeczki. Głos oddany.

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia życzę wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Śliczne kubeczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)