środa, 15 lutego 2017

Wymianki z sercem

Już oba prezenty wymiankowe do mnie dotarły,
więc teraz i ja mogę się pochwalić swoimi prezentami.
A brałam udział w dwóch wymiankach walentynkowych.

Pierwsza z nich to była wymianka u Małgosi Burczyk

Ja wysyłałam upominek do Madzi

Sama zaś dostałam śliczności od Ulci

********************

Drugą zaś wymianką była wymianka czekoladownikowa u Inki

Tutaj byłam w parze z Krysią, znaną jako Artemysz

I tak czekoladownik jaki ja Krysi wysłałam

A ja oprócz czekoladownika dostałam jeszcze upominek :)

Dziewczyny kochane czyli Uleńko i Krysiu bardzo Wam dziękuję
za te śliczne upominki i jakże miłą wymiankę.
A Tobie Inko i Gosiu bardzo dziękuję za ich zorganizowanie.
Już czekam na kolejne jakie wymyślicie :)

**********************

Jakoś teraz w lutym mam mniej czasu na czytanie książek.
Ale i tak udało mi się przeczytać kolejną :)

Alex Kava - Zabójczy wirus - 352 strony
Zdjęcie znalezione w internecie

24 komentarze:

  1. Kolejna wymianka piękna i nie tylko sercowa, ale i z sercem :) Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo wymianki fajne są :) Pięknie się obdarowałyście :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czekoladowniki wykonałyście ,prawdziwie walentynkowe :-))) Wspaniałe wymianki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne wymianki Dziewczyny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wymianki serduchowe i czekoladowe. Super prezenciki otrzymałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka, i karteczki i czekoladowniki są cudowne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty wymiankowe,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana wymianka Lidziu,same piękności .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka serduszkowa. Świetne czekoladowniki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się obdarowałyście :) Alex Kava bardzo fajnie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne prezenty przygotowałyście. Gratuluje udanej wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty! Jestem pewna, że obie strony były zadowolone. Mnie zauroczyło serducho od Ulci - cudeńko.
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Liduś, takie wymianki są super. Pięknie się obdarowałyście.
    Buziaczki serdeczne, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wymianki i jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same dobroci! Lidko, Twój czekoladownik taki wytwornie wieczorowy, tak mi się kojarzy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Córeńko! Cudowna Wymianka, Pięknie się obdarowałyście - Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wymianki. Pięknie się obdarowalyscie 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Wam zazdroszczę tej wymianki czekoladnikowej,gdzie nie zajrzę to same cuda,Twój jest przepiękny,bardzo walentynkowy,romantyczny,a dostałaś tez bardzo ładny,smacznego,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pyszna wymianka! Śliczne prezenciki. Uściski ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna wymianka! Tym bardziej, że trafiła do Ciebie karteczka z wyhaftowaną przeze mnie wróżką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)