wtorek, 23 grudnia 2014

Ach ta kochana Lilka...

O Lilce pisałam Wam już wcześniej, kiedy to tak z dobrego serducha
wysłał mi śliczne prezenty, tutaj możecie je zobaczyć.

Ale kochana Lilka, postanowiła mnie jeszcze raz zaskoczyć,
znów obsypując kolejnymi niespodziankami. Tym razem były to:

Śliczne karteczki, które ja uwielbiam dostawać :)


Śliczne wsuwki. A przydadzą się, bo często spinam włosy :)


Zestaw różnych przydaśków


I coś co mnie najbardziej zauroczyło i zachwyciło.
Malutki dziurkacz z kwiatkiem, który jest breloczkiem.


I na koniec całość prezentu


Lilko, jesteś niesamowicie przesympatyczną osobą
I ogromnie się cieszę, że dane było mi Ciebie poznać :)

Ja dla Lilki też przygotowałam taki mały prezencik
Bo fajnie jest je dostawać.... :)


15 komentarzy:

  1. Fajnie dostwać prezenty , u Ciebie w yn roku ich bardzo duzo , widac byłas bardzo grzeczna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba musiałaś być bardzo grzeczna ze ciągle Mikołaj do ciebie zagląda z prezentami
    Prezenty rewelka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużone prezenty dla kochanej Lidzi, takie od serca cieszą najbardziej.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prezenciki, karteczki:))) Ja tez uwielbiam wysyłać prezenciki, i karteczki... A wspaniałą wymiankę Lidziu nam zorganizowałaś, bo to dzisiaj ten dzień, kiedy można 'chwalić" się wszystkim i już widziałam pierwsze wymianki- tak jak pisałaś- niby takie same ale jakże są inne:)))) Ja niestety swoją wymianką będę mogła pochwalić się dopiero po świętach:((( jak dostanę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenciki otrzymałaś :)
    Już dziś Ci życzę Świąt wypełnionych radością i miłością,
    niosących spokój i odpoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty dostałaś Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezencik. Bardzo fajnie dostawać upominki niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty,to jest zawsze miłe,jak się je dostaje,życzę wesołych,spokojnych,ciepłych rodzinnie świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu dziękuję i życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia przepełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu Wesołych i Spokojnych Świąt życzę!
    Jesteś fantastyczną dziewczyną :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)