sobota, 6 grudnia 2014

Wymianka pod patronatem świętego Mikołaja

Taką właśnie wymiankę zorganizowała nam Edyta z kubkiem kawy


Rok temu też brałam udział w tej wymiance.
Podoba mi się ona, bo ma swój niepowtarzalny urok.

Najpierw trzeba było wysłać list do swojego Mikołaja.
Potem grzecznie czekać na paczuszkę, którą można było
otworzyć nie wcześniej jak dzisiaj, czyli w Mikołajki :)

Ja wysyłałam prezent do Marriki91, oto ta paczuszka


A oto skarby jakie ja otrzymałam od Avvrea. Prezent ładnie zapakowany,
bo taki był wymóg wymianki, a w środku tyle dobroci...



A tutaj już bliżej możecie wszystko zobaczyć :)








Kochana pięknie CI dziękuję za te wszystkie dobroci.
Jesteś świetnym pomocnikiem Mikołaja :)

A Was wszystkich zapraszam do zaglądnięcia na blog Avrea, bo warto!

17 komentarzy:

  1. Piękne prezenty :) Mile spędzonych Mikołajek i pomysłowych Mikołajów w tym dniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no piękny Mikołaj w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty sobie zrobiłyście :) Ja w tym roku odpuściłam, ale za to za rok ... chyba już dam rade :) Pozdrawiam Mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty sobie zrobiłyście.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. córeczko piękny prezent dostałaś miłego mikołajkowego wieczoru całuski pa - krysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenciki obie sobie zrobiłyście :) Pozdrawiam mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no Lidziu musiałas byc bardzo grzeczna bo zgarnełas niezły prezencik . Mikołaj na bardzo bogato. Gratuluje udanej wymianki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny prezencik dostałaś Lidziu :) I piękny również przygotowałaś. Można powiedzieć, że Mikołaj się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Cię Mikołaj obdarzył;) Super prezenciki;) A o mnie cymbał zapomniał.... Musiałam chyba podpaść... Tylko gdzie i kiedy? Pozdrawiam Cię gorąco i dziękuję za odwiedzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznosci Ci podarował ten Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę sie ,że się spodobał prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)