niedziela, 28 grudnia 2014

Jeszcze stroiki

Dziś pokażę kolejne stroiki świątecznie, jakie jeszcze powstały.
Ten mały czerwony powstał do kompletu do zielonego, który był pokazywany tutaj


A potem jeszcze przyszło zamówienie na dwa kolejne, tyle tylko, że w różnych kolorach
Stroik miał być większy niż ten wyżej i koniecznie z szyszek.
Na początku nie miałam kompletnie żadnego pomysłu czym wypełnić środek,
tym bardziej, że zużyłam na nie już całe swoje zapasy, ale potem przyszło olśnienie
i w rezultacie sama byłam zachwycona efektem końcowym.
Ale jak to często bywa zdjęcia nie oddają w pełni ich uroku
 





20 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło ...jedynie co bym dodała sztucznego śniegu. ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stroiki, zawsze podziwiam ludzi, którzy tak łądnie robią stroiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stroiki :) Super wygladają, bardzo świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stroiki-świeczniki :) Podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne! Ależ Ty pracowita jesteś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stroiki. Eleganckie bardzo :) Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stroiki są przecudnej urody,szczególnie ten drugi przypadł mi do gustu.
    Kochana Lideczko już dzisiaj chciałabym Ci życzyć szczęścia w Nowym Roku.
    Mnóstwa nowych pomysłów,mnóstwa odbiorców Twoich prac,mnóstwa uśmiechu ;)
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne stroiki te z saniami poniżej również

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stroiki:) Znając życie na Nowy Rok pewnie też szykujesz dla nas ucztę dla oka?:) Pozdrawia serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu są cudne , zwlaszcza ten oststni w zielonościch, bardzo mi przypdal do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu świetnie poradziłaś sobie z tymi świecznikami - są śliczne i eleganckie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczniki jak marzenie! Są cudowne.Jesteś osobą bardzo pracowitą i kreatywną. Masz wspaniałe pomysły. Gratuluję wspaniałej twórczości. Podoba mi się to, co robisz. Cieszę się, że tu dotarłam. To prawdziwy misiowy zakątek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu stroiki są po prostu piękne - jesteś genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stroiki wyszły rewelacyjnie. ten drugi podoba mi mi się ciut bardziej ale oba są piękne. życzę Ci dużo zdrowia i szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)